Στη σύλληψη ενός 24χρονου που επιτέθηκε σε μία 20χρονη στο κέντρο της Αθήνας προχώρησε χθες η Αστυνομία.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, το περιστατικό σημειώθηκε χθες γύρω στις 15:30 στη συμβολή των οδών Ερμού και Βουλής όπου την ώρα που η 20χρονη περπατούσε αμέριμνη ο 24χρονος την γρονθοκόπησε, αναίτια, στο πρόσωπο τραυματίζοντας την ελαφρά.
Περαστικοί που ήταν μάρτυρες στο συμβάν ειδοποίησαν την αστυνομία, αργότερα οι αστυνομικοί εντόπισαν τον 24χρονο και τον συνέλαβαν.
Σύμφωνα με τον Alpha η κοπέλα ήταν με την παρέα της όταν της επιτέθηκε ο 24χρονος.
Κατά την ίδια πηγή ο δράστης χτύπησε το κορίτσι στην καρωτίδα και το κεφάλι με μανία, ενώ το κορίτσι τρόμαξε και έπαθε κρίση πανικού.