Η μητέρα και ο πατέρας που πέταξαν το νεογέννητο στα σκουπίδια επιμένουν ότι το βρέφος γεννήθηκε νεκρό επισημαίνει ο δικηγόρος τους Δημήτρης Ζορμπάς, παρά την ιατροδικαστική γνωμάτευση ότι το βρέφος γεννήθηκε ζωντανό.
«Μπορεί να είχε παλμό το βρέφος και να μην το κατάλαβε η γυναίκα γιατί γέννησε μόνη της στη μπανιέρα του ξενοδοχείου στο οποίο δούλευαν και μετά λιποθύμησε», ανέφερε μιλώντας στο Action 24, ο δικηγόρος του ζευγαριού.
Ο Δημήτρης Ζορμπάς μιλώντας για τη μητέρα του βρέφους ανέφερε ότι «είναι πολύ καταβεβλημένη σωματικά και ψυχολογικά με μώλωπες σε όλο της το σώμα», χωρίς να γνωρίζει, όπως είπε, για ποιο λόγο.
Προθεσμία για την Πέμπτη προθεσμία παράταση – να απολογηθεί – στην ανακρίτρια σήμερα παράταση για να αποκτήσουν πληρέστερη εικόνα για τη δικογραφία.
Να σημειωθεί ότι το ζευγάρι είναι από το Νεπάλ και σύμφωνα με τον δικηγόρο τους έχουν ζητήσει άσυλο και έχουν τεθεί υπό καθεστώς προστασίας.
