Live τώρα    
Χαλκίδα / Αγόρι επτά χρονών κατήγγειλε ότι το βίασε 11χρονος
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Χαλκίδα / Αγόρι επτά χρονών κατήγγειλε ότι το βίασε 11χρονος

Μικρό αγόρι κρύβει το πρόσωπό του
(unsplash.com)

Σοκαριστικό είναι το νέο περιστατικό βιασμού που καταγγέλθηκε το πρωί του Σαββάτου (06/04) στην ασφάλεια Χαλκίδας από τους γονείς ενός 7χρονου αγοριού.

Σύμφωνα με το eviathema.gr, το μικρό παιδί από συνοικισμό Ρομά στην περιοχή των Ψαχνών πήγε με δάκρυα στους γονείς του, λέγοντας ότι ο 11χρονος φίλος του το βίασε. Οι γονείς του μικρού πήγαν άμεσα στην ασφάλεια Χαλκίδας και κατήγγειλαν το συμβάν.

Οι γονείς του 11χρονου παιδιού συνελήφθησαν για παραμέληση ανηλίκου, ενώ αναμένεται και η εξέταση του 7χρονου από ιατροδικαστή για να επιβεβαιωθούν όσα καταγγέλθηκαν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0