Οι 25 ανήλικοι που προσήχθησαν χθες το βράδυ στην περιοχή της Γλυφάδας, αφέθηκαν τελικά ελεύθεροι, αφού, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, δεν προέκυψε κάτι σε βάρος τους.
Οι ανήλικοι, ηλικίας από 14 έως 17 ετών, προσήχθησαν στην ευρύτερη περιοχή του γηπέδου της Ευρυάλης, μετά από πληροφορίες της Αστυνομίας για πιθανό «ραντεβού για να λύσουν τις διαφορές τους».
Σημειώνεται πως χτες στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Νοτιοανατολικής Αττικής βρέθηκαν και οι γονείς των ανηλίκων για να δώσουν καταθέσεις.