Live τώρα    
Γυναικοκτονία στους Αγ. Αναργύρους / Προφυλακίστηκε στο ψυχιατρείο του Κορυδαλλού ο 39χρονος - «Δεν θυμάμαι τίποτα» είπε
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Γυναικοκτονία στους Αγ. Αναργύρους / Προφυλακίστηκε στο ψυχιατρείο του Κορυδαλλού ο 39χρονος - «Δεν θυμάμαι τίποτα» είπε

39χρονος γυναικοκτόνος
(ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI)

Στο ψυχιατρείο των φυλακών Κορυδαλλού οδηγείται ο 39χρονος γυναικοκτόνος, καθώς κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος από ανακριτή και εισαγγελέα.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 39χρονος υποστήριξε πως δεν θυμάται τι συνέβη. «Δεν θυμάμαι τι έχει γίνει. Σήμερα έμαθα ότι έκανα κακό στην Κυριακή» φέρεται να είπε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κατά τις ίδιες πηγές ο 39χρονος, στο υπόμνημα που υπέβαλε στον ανακριτή, ισχυρίστηκε πως έχει νοσηλευτεί σε δημόσιες και ιδιωτικές ψυχιατρικές κλινικές καθώς και ότι λάμβανε ισχυρή φαρμακευτική αγωγή.

Παράλληλα, εμφανίζεται να υποστηρίζει πως παθαίνει ψυχωτικά επεισόδια, καθώς και ότι έχει διαγνωστεί για σοβαρές ψυχικές ασθένειες.

Τέλος στο υπόμνημά του φέρεται να αναφέρει, πως έχει κάνει δύο απόπειρες αυτοκτονίας και ζητεί να του αναγνωριστεί, μειωμένος καταλογισμός.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0