Σε εγρήγορση βρίσκονται οι αρχές μετά από προειδοποιητικά τηλέφωνα για τοποθέτηση βόμβας στο Πρωτοδικείο Αθηνών, στην οδό Δέγλερη, αλλά και στο κανάλι του ant1.
Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία και δόθηκε εντολή να βγουν όλοι οι εργαζόμενοι από το κτίριο προκειμένου να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος ασφάλειας.