Φάρσες αποδείχθηκαν τα τηλεφωνήματα για βόμβες στις πρεσβείες των ΗΠΑ, του Ισραήλ και της Αιγύπτου και στο κτίριο της Βουλής.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι χώροι ερευνήθηκαν από τα κλιμάκια του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών της ΕΛΑΣ και δεν βρέθηκε κάτι.
Υπενθυμίζεται ότι άγνωστος ή άγνωστοι φέρονται να τηλεφώνησαν σήμερα Παρασκευή (23/2) το πρωί στους τηλεοπτικούς σταθμούς Open, ΣΚΑΪ και Kontra προειδοποιώντας για την ύπαρξη εκρηκτικών μηχανισμών στις πρεσβείες του Ισραήλ, των ΗΠΑ και της Αιγύπτου καθώς και στη Βουλή. Μάλιστα, είχε προσδιοριστεί ότι επρόκειτο να εκραγούν στις 11.30.