Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας και στην οδό Πανεπιστημίου, στο κέντρο της Αθήνας, μετά και την ολοκλήρωση του μεγάλου συλλαλητηρίου των αγροτών.
Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση της τροχαίας εξακολουθεί να ισχύει η απαγόρευση κυκλοφορίας στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας και στην οδό Όθωνος.
Η ανωτέρω ρύθμιση θα ισχύει μέχρι τις πρωινές ώρες της Τετάρτης (21-02), οπότε και θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση, ανάλογα με την εξέλιξη των αγροτικών κινητοποιήσεων.
Από την τροχαία υπενθυμίζεται ότι στην ιστοσελίδα της αστυνομίας (εδώ) υπάρχει σχετικό banner με κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων.