Live τώρα    
Μετρό / Πτώση ατόμου στη στάση «Άγιος Αντώνιος»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μετρό / Πτώση ατόμου στη στάση «Άγιος Αντώνιος»

Συρμός του μετρό
(INTIME NEWS/ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΙΑΚΟΣ)

Ένας άνθρωπος έπεσε στις γραμμές του μετρό, στο σταθμό του Αγίου Αντωνίου. 

Όπως ανακοινώθηκε, στη Γραμμή 2 του Μετρό, η κυκλοφορία προσωρινά διεξάγεται στα τμήματα Ανθούπολη - Περιστέρι & Σεπόλια - Ελληνικό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0