Live τώρα    
Aντιδήμαρχος Μεγαρέων / «Aν δεν έρθουν ελικόπτερα, θα καούμε»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Aντιδήμαρχος Μεγαρέων / «Aν δεν έρθουν ελικόπτερα, θα καούμε»

screenshot/glomex

Κραυγή αγωνίας εκπέμπει ο αντιδήμαρχος Μεγαρέων, Κωνσταντίνος Φυλακτός αναφορικά με τη φωτιά στην περιοχή, τονίζοντας ότι υπάρχει άμεση ανάγκη για εναέρια μέσα πυρόσβεσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Εάν δεν έρθουν ελικόπτερα να κάνουν στοχευμένες ρίψεις δεν γλιτώνουμε. Θα φτάσει η φωτιά στα Μέγαρα» προειδοποιεί ο κ. Φυλακτός μέσω της τηλεόρασης του Action24, προσθέτοντας ότι μόνο ένα ΣΙΝΟΥΚ πραγματοποιεί ρίψεις και αυτό κάθε 20 λεπτά.

«Έχουμε πάρει τηλέφωνα σε όλα τα υπουργεία. Τίποτα», σχολιάζει ο ίδιος προσθέτοντας ότι «αν δεν έρθουν ελικόπτερα, θα καούμε. Θα φτάσει η φωτιά στα Μέγαρα. Είναι δεδομένο αυτό το πράγμα. Έχει πιάσει ΒΑ άνεμος και έρχεται προς τα Μέγαρα η φωτιά».

«Θέλουμε βοήθεια από εναέρια μέσα» επανέλαβε ο αντιδήμαρχος Μεγαρέων τονίζοντας ότι πρέπει οπωσδήποτε ο κόσμος που μένει στην περιοχή να φύγει τα σπίτια του.

Υπενθυμίζεται ότι λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι εστάλη μήνυμα του 112 σε όσους βρίσκονται στις περιοχές Νέα Ζωή, Κανδήλι και στη Λεωφόρο Καταδρομών να εκκενώσουν προς τα Μέγαρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0