Μία εικόνα ντροπής δημοσίευσε στο Facebook η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος (ΟΕΝΓΕ) από την Ψυχιατρική Κλινική του Ευαγγελισμού, ενώ μάλιστα θεωρητικά η Κλινική ανακαινίστηκε την άνοιξη.
Ειδικότερα, η ΟΕΝΓΕ καταγγέλλει τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στην Κλινική αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «ταβάνια στάζουν πάνω στα κεφάλια των ασθενών που νοσηλεύονται στα ράντζα».
Η ανάρτηση της ΟΕΝΓΕ
«Ανάρτηση στο Μια εικόνα από το ΕΣΥ του μέλλοντος. Aυτή είναι η περιφημη ανακαίνηση της Ψυχιατρικής Κλινικής του Ευαγγελισμού που εγκαινίασε την Άνοιξη....Ταβάνια στάζουν πάνω στα κεφάλια των ασθενών που νοσηλεύουνται στα ράντζα.Τοσο αξία δίνουν στην ανθρώπινη υπόσταση ασθενών με ψυχικές διαταρραχές».