Live τώρα    
ΟΕΝΓΕ / Καταγγέλλει άθλιες συνθήκες στην Ψυχιατρική του Ευαγγελισμού
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΟΕΝΓΕ / Καταγγέλλει άθλιες συνθήκες στην Ψυχιατρική του Ευαγγελισμού

Screenshot

Μία εικόνα ντροπής δημοσίευσε στο Facebook η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος (ΟΕΝΓΕ) από την Ψυχιατρική Κλινική του Ευαγγελισμού, ενώ μάλιστα θεωρητικά η Κλινική ανακαινίστηκε την άνοιξη.

Ειδικότερα, η ΟΕΝΓΕ καταγγέλλει τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στην Κλινική αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «ταβάνια στάζουν πάνω στα κεφάλια των ασθενών που νοσηλεύονται στα ράντζα». 

Η ανάρτηση της ΟΕΝΓΕ

«Ανάρτηση στο Μια εικόνα από το ΕΣΥ του μέλλοντος. Aυτή είναι η περιφημη ανακαίνηση της Ψυχιατρικής Κλινικής του Ευαγγελισμού που εγκαινίασε την Άνοιξη....Ταβάνια στάζουν πάνω στα κεφάλια των ασθενών που νοσηλεύουνται στα ράντζα.Τοσο αξία δίνουν στην ανθρώπινη υπόσταση ασθενών με ψυχικές διαταρραχές».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0