Live τώρα    
Κορονοϊός / Στη ΜΕΘ διασωληνωμένος 11χρονος
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κορονοϊός / Στη ΜΕΘ διασωληνωμένος 11χρονος

Ασθενοφόρο
Eurokinnisi

Στην εντατική του νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» με κοροναϊό νοσηλεύεται ένας 11χρονος.

Ο μαθητής νόσησε πριν από λίγες ημέρες και έκτοτε η κατάσταση της υγείας του παρουσίασε σοβαρή επιδείνωση.

Σύμφωνα με πληροφορίες το παιδί μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο από πόλη της περιφέρειας.

Σημειώνεται πως ο ανήλικος βρίσκεται διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Την ίδια στιγμή που στην χώρα μας σαρώνει η γρίπη, ο αναπνευστικός ιός RSV που χτυπά κυρίως τα μικρά παιδιά, και ο κορονοϊός.

Τις τελευταίες εβδομάδες καταγράφεται, σύμφωνα με τους παιδιάτρους, και αύξηση του στρεπτόκοκκου.

Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι πρέπει να τηρούνται οι κανόνες ατομικής προστασίας και υγιεινής, τόσο από τα παιδιά όσο και από τους ενήλικες.

Νωρίτερα, σήμερα, μιλώντας στην ΕΡΤ ο Καθηγητής Περιβαλλοντικής Μηχανικής του ΑΠΘ, Δημοσθένης Σαρηγιάννης, επεσήμανε ότι περιμένουμε στο μάξιμουμ 16.000 ημερήσια κρούσματα κοροναϊού από τα μέσα Φλεβάρη, ωστόσο «η ανοσία είτε από προηγούμενη νόσηση είτε και κυρίως από εμβολιασμό, έχει δουλέψει πάρα πολύ καλά».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0