Tη ζωή του έχασε ένα κοριτσάκι μόλις 2,5 χρόνων από κορωνοϊό που είχε διασωληνωθεί στο Νοσοκομείο Κορίνθου καθώς δημιουργήθηκαν επιπλοκές στον οργανισμό του.
Το κοριτσάκι, προσβλήθηκε από κορωνοϊό και οδηγήθηκε εσπευσμένα στο Νοσοκομείο της Κορίνθου. Εκεί οι γιατροί έδωσαν πραγματικά μάχη να το κρατήσουν στη ζωή επί 3 ώρες. Στη συνέχεια διασωληνώθηκε και διακομίσθηκε άμεσα με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο ΠΑΙΔΩΝ «Παναγιώτης και Αγλαΐα Κυριακού».
Το μωράκι νοσηλεύθηκε στην εντατική μονάδα θεραπείας του νοσοκομείου, αλλά δυστυχώς σύμφωνα με τη μαρτυρία του πατέρα του το παιδί είχε πιθανότητα να ζήσει μόνο 1%, όπως χαρακτηριστικά του ανέφεραν οι γιατροί.