Δραματικές ώρες ζουν οι γονείς και οι οικείοι ενός κοριτσιού μόλις 2,5 ετών από την Κορινθία, που κόλλησε κορωνοϊό και υπέστη σοβαρότατα συμπτώματα από την covid-19.
Το άτυχο κορίτσι φέρεται να κόλλησε από την μητέρα του και παρουσίασε απότομα πολύ υψηλό πυρετό. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Κορίνθου.
Η σοβαρότητα της κατάστασής του οδήγησε τους γιατρούς, μετά την μάχη τριών ωρών για να το κρατήσουν στη ζωή με ταυτόχρονη διασωλήνωση, να αποφασίσουν μεταφορά του στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» στην Αθήνα.
Νοσηλεύεται στην εντατική σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση. Όπως είπε ο πατέρας του κοριτσιού στον Ant1, οι γιατροί δίνουν μόλις 1% πιθανότητες επιβίωσης. Ο ίδιος μιλώντας στην κάμερα περιέγραψε ότι από τις επιπλοκές σοβαρότερη είναι φλεγμονή που προκλήθηκε στο κρανίο και στον κεντρικό άξονα του κεφαλιού, που παραλύει όλο το νευρικό σύστημα.