Live τώρα    
Γιάννης Οικονόμου / Όποιος αισθάνεται ευάλωτος να βάλει μάσκα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Γιάννης Οικονόμου / Όποιος αισθάνεται ευάλωτος να βάλει μάσκα

Οικονόμου
(ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Κανένα άγχος δεν φαίνεται να προκαλεί στην κυβέρνηση η ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων εν μέσω καλοκαιριού και διακοπών αλλά και κανένας προβληματισμός δεν προκύπτει στα κυβερνητικά στελέχη από τις προειδοποιήσεις των ειδικών για το έκτο κύμα πανδημίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών εμφανίστηκε καθησυχαστικός αναφορικά με την πανδημία και όταν ρωτήθηκε για το αν υπάρχει πιθανότητα να επανέλθει η υποχρεωτικότητα της μάσκας ισχυρίστηκε ότι το θέμα δεν συζητιέται στην Ευρώπη οπότε ούτε και εδώ.

Μάλιστα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος το πήγε ένα βήμα παρά πέρα ισχυριζόμενος ότι «όποιος αισθάνεται ευάλωτος μπορεί να προστατευθεί». Τι κι αν του επισημάνθηκε από τον δημοσιογράφο αν η κυβέρνηση θα μείνει στην ατομική ευθύνη επισημαίνοντας τους δείκτες ο Γιάννης Οικονόμου μίλησε για «δυνατότητα και ευκαιρία» όσοι θέλουν να προστατευθούν.

Συγκεκριμένα ο Γιάννης Οικονόμου ρωτήθηκε «οι ειδικοί εκτιμούν ότι το επόμενο δεκαπενθήμερο θα συνεχίσουν να αυξάνονται τα κρούσματα. Η κυβέρνηση θα μείνει στην ατομική ευθύνη ή είστε υπό σκέψη για επαναφορά υποχρεωτικότητας της μάσκας;».

Με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να απαντά «Όχι δεν είμαστε υπό σκέψη για την επαναφορά της οποιασδήποτε υποχρεωτικότητας. Είναι ένα ζήτημα που δεν αφορά μόνο τη χώρα, αφορά ολόκληρη την Ευρώπη και πουθενά δεν έχουμε δει μία φιλοσοφία ή μία προσέγγιση επαναφοράς υποχρεωτικών μέτρων.

Εκείνο που είναι πάρα πολύ σαφές οι πολίτες και κυρίως εκείνοι που αισθάνονται πιο ευάλωτοι έχουν τη δυνατότητα και την ευκαιρία να κάνουν ότι καλύτερο θεωρούν προκειμένου να προστατευθούν ακόμη περισσότερο».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0