Οργή έχει προκαλέσει τόσο μεταξύ των εποχικών πυροσβεστών όσο και των απλών πολιτών η είδηση ότι το σύστημα Υγείας δεν προσφέρει πλήρη περίθαλψη σε εποχικούς πυροσβέστες ούτε για προβλήματα υγείας που προκύπτουν κατά την διάρκεια της προσπάθειάς τους να προστατεύσουν από τις φλόγες ζωές και περιουσίες.
Το θέμα επανήλθε στο προσκήνιο μετά την αποκάλυψη ότι ο εποχικός πυροσβέστης που διακομίστηκε στο 251 ΓΝ Αεροπορίας με αναπνευστικά προβλήματα, κατά την διάρκεια κατάσβεσης της καταστροφικής πυρκαγιάς στον Υμηττό, ήρθε αντιμέτωπος με την «αδυναμία» του νοσοκομείου να του προσφέρει πλήρη περίθαλψη.
Όπως αναφέρει συγγενικό του πρόσωπο σε μήνυμα που αναπαράγει η σελίδα των εποχικών πυροσβεστών στο facebook, αφού τον περιέθαλψαν στα εξωτερικά ιατρεία, οι οικείοι του ενημερώθηκαν ότι δεν μπορεί να απευθυνθεί στο νοσοκομείο για περαιτέρω ιατρική βοήθεια.
Στα social media έχουν αναρτηθεί δεκάδες μηνύματα οργής για την κυβέρνηση, που «φρόντισε» τους εποχικούς με δακρυγόνα και αύρες όταν διεκδικούσαν τα δικαιώματά τους, για να αποδειχθεί τώρα ότι πρακτικά μόνοι τους, χωρίς σχεδιασμό και μέσα, πολέμησαν για μία ακόμη φορά τις φλόγες...
Το Νοέμβρη οι διαλυμένοι πυροσβέστες,διαδήλωναν και ζητούσαν προσλήψεις.Η κυβέρνηση αντί να τους φιλάει τα χέρια κ να ικανοποιήσει τα αιτήματα τους,έβαλε τα ΜΑΤ να τους σπάσουν στο ξύλο,να τους πετάνε κρότου λάμψης κ νερό με αύρες,να τους ακρωτηριάζουν τα δάχτυλα. Αυτά.#Πυρκαγια
— γεροντοκόρη με γάτες (@Eleftheria_meto) June 4, 2022
Θυμάστε φέτος που η κυβέρνηση είχε βάλει τα ΜΑΤ να δέρνουν τους πυροσβέστες στην Κηφισίας επειδή ζητούσαν προσλήψεις;
— Άρης Π. (@DelgadoSero) June 4, 2022
Να το θυμάστε αυτό το καλοκαίρι που θα καταλάβετε ξανά ποιός είχε δίκιο.#Πυρκαγια