Σε νέες ανακοινώσεις σχετικά με τη χρήση μάσκας στις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις στα ταξί και στα φαρμακεία προχώρησε η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας.
Συγκεκριμένα όσον αφορά στα επιβατηγά πλοία αποφασίστηκε ότι αναστέλλεται η υποχρεωτική χρήση μάσκας στους εξωτερικούς χώρους του πλοίου, παραμένει ωστόσο υποχρεωτική στους εσωτερικούς χώρους για το πλήρωμα και τους επιβάτες.
Σχετικά με τα κρουαζιερόπλοια αποφασίστηκε ότι αναστέλλεται η υποχρεωτική χρήση μάσκας και επανέρχεται όταν νοσήσει ποσοστό άνω του 2% των φιλοξενούμενων ή ποσοστό άνω του 4% του πληρώματος εντός μιας εβδομάδας ή αν νοσήσει εντός 48 ωρών ποσοστό άνω του 1% του συνολικού πληθυσμού που βρίσκεται στο πλοίο.
Παράλληλα η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων ξεκαθαρίζει ότι στα ταξί η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για οδηγούς και επιβάτες, ενώ στα φαρμακεία, παραμένει η υποχρεωτική για το προσωπικό και τους πελάτες.
Όπως τονίζει το υπουργείο Υγείας, «η εισήγηση της Επιτροπής γίνεται αποδεκτή από την κυβέρνηση και οι λεπτομέρειες θα διευκρινιστούν στην υπό έκδοση ΚΥΑ».