Live τώρα    
Δήμοι / Λουκέτο αύριο από την ΠΟΕ-ΟΤΑ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Δήμοι / Λουκέτο αύριο από την ΠΟΕ-ΟΤΑ

ΠΟΕ ΟΤΑ
photo ΑΡΧΕΙΟΥ (EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ)

Λουκέτο βάζει αύριο Τρίτη 24 Μαΐου στους δήμους η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΠΟΕ-ΟΤΑ) και σε ανακοίνωσή της καλεί τους εργαζόμενους  να λάβουν μέρος στη συγκέντρωση, στις 10:00, έξω από τα γραφεία της Ομοσπονδίας και στην πορεία διαμαρτυρίας προς το υπουργείο Εσωτερικών και προς τα γραφεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ).

Βασικό αίτημα της κινητοποίησης είναι η μονιμοποίηση όλων των υπαλλήλων που εργάζονται με επαναλαμβανόμενες συμβάσεις στους δήμους (εργαζόμενοι COVID-19, εργαζόμενοι ΕΣΠΑ που απασχολούνται σε δημοτικούς παιδικούς σταθμούς, ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠ-ΜΕΑ, κοινωνικές δομές, εργαζόμενοι στο «Βοήθεια στο Σπίτι» που έμειναν εκτός εργασίας, σχολικές καθαρίστριες, εργαζόμενοι που απασχολούνται συνεχόμενα σε εντολή δικαστικών αποφάσεων και στα προγράμματα Άθλησης για Όλους κ.ά.), αλλά και η άμεση άρση της απαγόρευσης προσλήψεων μόνιμου προσωπικού «ώστε οι δήμοι να καλύψουν τα τεράστια κενά που αντιμετωπίζουν σε ανθρώπινο δυναμικό».
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0