Η ισχύς του πιστοποιητικού εμβολιασμού θα επανέλθει στους 9 μήνες από έξι που είχε αποφασίσει μονομερώς η κυβέρνηση Μητσοτάκη ενώ αυτή του πιστοποιητικού νόσησης θα επανέλθει στους έξι μήνες από τρεις που ίσχυε στη χώρα μας.
Ο υπουργός Υγείας μιλώντας στον ΣΚΑΪ ανέφερε ότι έγινε σύσταση στα κράτη – μέλη της ΕΕ να ενοποιηθούν οι χρόνοι ισχύος των πιστοποιητικών. Να σημειωθεί ότι το πιστοποιητικό εμβολιασμού θα ισχύει με δυο δόσεις για εννέα μήνες ενώ για όσους έχουν κάνει και την τρίτη δόση δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός.
Ο Θάνος Πλεύρης, προανήγγειλε ότι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες δεν θα ισχύει η επίδειξη των πιστοποιητικών εμβολιασμού και νόσησης για την είσοδο σε κλειστούς χώρους.