Την απόφαση να διεκδικήσει ο Δήμος Αθηναίων το κτήμα Δρακόπουλου προκειμένου αυτός να αποδοθεί ως ελεύθερος χώρος πρασίνου και αναψυχής στους κατοίκους, έλαβε το σημερινό δημοτικό συμβούλιο μετά την επίμονη πίεση της αντιπολίτευσης και των κατοίκων.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η δημοτική παράταξη «Ανοιχτή Πόλη», ενώ η δημοτική αρχή απέφευγε για καιρό να πάρει επίσημα θέση σήμερα συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο το θέμα του κτήματος Δρακόπουλου και έγινε ένα «σημαντικό πρώτο βήμα».

«Η Ανοιχτή Πόλη έχει πάγια διεκδικήσει την απόδοση του κτήματος Δρακόπουλου στη γειτονιά ως χώρου πρασίνου και συμμετείχε ενεργά στις πρόσφατες κινητοποιήσεις των κατοίκων και φορέων της περιοχής. Αισθανόμαστε ικανοποίηση από τη σημερινή εξέλιξη, αλλά δεν θα σταματήσουμε τη διεκδίκηση μέχρι την οριστική απαλλοτρίωση του χώρου» τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.