Live τώρα    
Θεσσαλονίκη / Πέθανε 22χρονος από κορωνοϊό - Νοσηλευόταν σε απλή κλίνη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Θεσσαλονίκη / Πέθανε 22χρονος από κορωνοϊό - Νοσηλευόταν σε απλή κλίνη

ΜΕΘ

Η είδηση ότι ένας νέος άνθρωπος μόλις 22 χρονών έχασε τη ζωή του από κορωνοϊό στη Θεσσαλονίκη, γεμίζει θλίψη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με πληροφορίες του Voria.gr, ήταν ανεμβολίαστος και είχε υποκείμενο νόσημα. Συγκεκριμένα, ο νεαρός έπασχε από άσθμα και παχυσαρκία. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο 22χρονος υπέστη πνευμονία από επιπλοκές του κορωνοϊού και κατέληξε από ανακοπή.

Ο νεαρός νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, σε απλή κλίνη με μάσκα υψηλής ροής οξυγόνου (high flow oxygen mask).

Ο κορωνοϊός συνεχίζει να χτυπάει αλύπητα και αδιακρίτως, αυξάνοντας τη μαύρη λίστα με νέους ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους από αυτό τον ιό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0