Η είδηση ότι ένας νέος άνθρωπος μόλις 22 χρονών έχασε τη ζωή του από κορωνοϊό στη Θεσσαλονίκη, γεμίζει θλίψη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Voria.gr, ήταν ανεμβολίαστος και είχε υποκείμενο νόσημα. Συγκεκριμένα, ο νεαρός έπασχε από άσθμα και παχυσαρκία. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο 22χρονος υπέστη πνευμονία από επιπλοκές του κορωνοϊού και κατέληξε από ανακοπή.
Ο νεαρός νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, σε απλή κλίνη με μάσκα υψηλής ροής οξυγόνου (high flow oxygen mask).
Ο κορωνοϊός συνεχίζει να χτυπάει αλύπητα και αδιακρίτως, αυξάνοντας τη μαύρη λίστα με νέους ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους από αυτό τον ιό.
