Πρωτοβουλία για να ανοίξουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια με υγειονομική ασφάλεια ανέλαβε χθες ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζοντας τις προσπάθειες να ευαισθητοποιήσει την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Αυτή τη φορά εντάσσουν στην προσπάθεια και τη Βουλή.
Με κοινή επιστολή τους, ο τομεάρχης Παιδείας Νίκος Φίλης, ο τομεάρχης Υγείας Ανδρέας Ξανθός και η γραμματέας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία Όλγα Γεροβασίλη ζητούν από τον πρόεδρο της Βουλής Κώστα Τασούλα την άμεση σύγκληση σε κοινή συνεδρίαση των Επιτροπών Κοινωνικών και Μορφωτικών Υποθέσεων. Στη συνεδρίαση, που θα έχει αποκλειστικό θέμα το υγειονομικά ασφαλές «άνοιγμα» της εκπαίδευσης, θα συμμετέχουν και τα μέλη των επιτροπών εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας και της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών.