Live τώρα    
Πυρκαγιά στην Εύβοια / «Μόνοι μας» - Η ανάρτηση του δήμου Ιστιαίας - Αιδηψού και οι μαρτυρίες των κατοίκων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Πυρκαγιά στην Εύβοια / «Μόνοι μας» - Η ανάρτηση του δήμου Ιστιαίας - Αιδηψού και οι μαρτυρίες των κατοίκων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΣΤΙΑΙΑΣ ΑΙΔΗΨΟΥ

Για εγκατάλειψη από τον κρατικό μηχανισμό αλλά και για αποτυχία όπου χρειάστηκε να επέμβει κάνουν λόγο οι φορείς και οι κάτοικοι της δοκιμαζόμενης για έβδομη ημέρα Βόρειας Εύβοιας.

Οι μαρτυρίες των κατοίκων και των τοπικών φορέων συγκλίνουν σε μια και μόνο κραυγή. Ότι έμειναν μόνοι τους να αντιμετωπίζουν τις φλόγες που διαλύουν τον τόπο τους.

 

Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση που έκανε στο Facebook ο δήμος Ιστιαίας – Αιδηψού στην επίσημη σελίδα του. Μια φωτογραφία και η κραυγή «Μόνοι μας», αποτυπώνει το μέγεθος της τραγωδίας που συντελείται στη Βόρεια Εύβοια.

Οι περισσότεροι κάτοικοι επέλεξαν να μην ακούσουν τις εντολές για εκκένωση των σπιτιών τους και να απομακρύνουν μόνο τους ηλικιωμένους και τις μητέρες με τα παιδιά τους.

Οι υπόλοιποι, όπως λένε, έμειναν να πολεμούν τις φλόγες με υδροφόρες, με κουβάδες και με κλαδιά, μη αποδεχόμενοι ότι τα χωριά τους θα παραδοθούν αμαχητί στην πύρινη λαίλαπα.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0