Θετικός στον κορωνοϊό εντοπίστηκε ο Κώστας Σκανδαλίδης και η σύζυγός του. Όπως ενημέρωσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΙΝΑΛ μέσω Facebook και οι δύο βρίσκονται σε καραντίνα στο σπίτι τους.
Ο Κώστας Σκανδαλίδης αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Τελικά ο Covid-19 μας επισκέφθηκε και εμένα και τη Μπέτυ. Δευτέρα πρωί αφού ένιωσα μια μικρή αδιαθεσία, πήγαμε και οι δυο αμέσως για μοριακό test. Mας βρήκαν θετικούς χωρίς ιδιαίτερα συμπτώματα. Μένουμε σπίτι και ασφαλείς στις εντολές των γιατρών».