Live τώρα    
Βασίλης Κικίλιας / Αντί για επίταξη παρακάλια στους ιδιώτες γιατρούς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Βασίλης Κικίλιας / Αντί για επίταξη παρακάλια στους ιδιώτες γιατρούς

Ο Βασίλης Κικίλιας
(EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)

Τι και αν η χώρα βρίσκεται στο χειρότερο σημείο από την αρχή της πανδημίας, με ρεκόρ κρουσμάτων κορωνοϊού και διασωληνωμένων, η κυβέρνηση επιμένει να παίζει καθυστερήσεις αφήνοντας το ΕΣΥ στο έλεός του.

Ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας παρόλο που παραδέχτηκε ότι βρισκόμαστε στη δυσκολότερη καμπή, αρκέστηκε κάνει εκκλήσεις σε ιδιώτες γιατρούς να συνδράμουν το ΕΣΥ. Σημείωσε επίσης ότι αν δεν υπάρχει ανταπόκριση εντός 48 ωρών θα εισηγηθεί στον πρωθυπουργό επίταξη των υπηρεσιών γιατρών για την κάλυψη των αναγκών του συστήματος υγείας.

«Έχω απευθύνει έκκληση στους ιδιώτες ιατρούς να συνδράμουν στην δύσκολη μάχη και να στηρίξουν το ΕΣΥ και τους ασθενείς που νοσηλεύονται στα νοσοκομεία» επισήμανε ο Βασίλης Κικίλιας και συμπλήρωσε:

 «Είναι η τιμή στον όρκο του Ιπποκράτη. Περιμένουμε τις επόμενες 48 ώρες, να κάνετε την προσφορά σας, πράξη αλληλεγγύης. Αν 200 ιατροί δεν ανταποκριθούν στο κάλεσμά μας, θα εισηγηθώ στον πρωθυπουργό τη λήψη του μέτρου της επίταξης».

Παράλληλα ο Βασίλης Κικίλιας ανακοίνωσε ότι εκκενώνεται το «Ερυθρός Σταυρός» και γίνεται νοσοκομείο αποκλειστικά για Covid-19 και ότι οι ιδιωτικές κλινικές συμβάλουν με 550 κλίνες, από τις οποίες μόλις οι 100 είναι Covid, ενώ μόλις 10 είναι ΜΕΘ.

https://youtu.be/ZPz5uKcnq-I

Αν. Ξανθός: Στη «δυσκολότερη καμπή της πανδημίας» ο πρωθυπουργός «είναι αλλού»

«Τα σημερινά επιδημιολογικά δεδομένα και η εικόνα από το ΕΣΥ πιστοποιούν ότι όχι μόνο έχει χαθεί ο έλεγχος της πανδημίας στην κοινότητα, όχι απλώς τα νοσοκομεία είναι στο "κόκκινο" και η κατάσταση είναι τραγική, αλλά ότι πλέον έχει αποδιοργανωθεί πλήρως το Δημόσιο Σύστημα Υγείας αφήνοντας χωρίς κρεβάτι Εντατικής δεκάδες διασωληνωμένους και χωρίς φροντίδα χιλιάδες ασθενείς με άλλα χρόνια και απειλητικά για τη ζωή νοσήματα», δήλωσε ο τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ, Ανδρέας Ξανθός.

«Στη "δυσκολότερη καμπή της πανδημίας", όπως δήλωσε ο υπουργός Υγείας και την ώρα που ο ίδιος κάνει ύστατη έκκληση στους ιδιώτες γιατρούς για συστράτευση στη μάχη που δίνει το ΕΣΥ και απειλεί με επίταξη τους γιατρούς, ο πρωθυπουργός της χώρας είναι αλλού», τονίζει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ προσθέτοντας ότι ο Κ. Μητσοτάκης «προαναγγέλλει στο CNN άνοιγμα της αγοράς, "έξυπνες στρατηγικές" και "πράσινα" πιστοποιητικά εμβολιασμού. Αν αυτό είναι σοβαρή και υπεύθυνη στάση τότε, με την κυβέρνηση της ΝΔ και του κ. Μητσοτάκη, οι λέξεις έχουν χάσει τελείως το νόημα τους».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0