Live τώρα    
Κορωνοϊός / Αυτοκτόνησε ο ιδιοκτήτης του γηροκομείου στον Άγιο Στέφανο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κορωνοϊός / Αυτοκτόνησε ο ιδιοκτήτης του γηροκομείου στον Άγιο Στέφανο

ΕΚΑΒ κορωνοϊός
(EUROKINISSI/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)

Τέλος στη ζωή του έβαλε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης του γηροκομείου στον Άγιο Στέφανο Αττικής, στο οποίο εντοπίστηκαν κρούσματα κορωνοϊού.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο άνδρας αυτοπυροβολήθηκε στο σπίτι του με κυνηγετική καραμπίνα και βρέθηκε νεκρός το πρωί της Τετάρτης.

Προς το παρόν δεν έχουν διευκρινιστεί τα αίτια που τον οδήγησαν στην πράξη του.

https://www.facebook.com/nea.thalpi/posts/3393099877448795?__xts__%5B0%5D=68.ARB-cWGA3XMC6NKA8o1r6EDI9mysmvHaHBCHOYjLIz_NuKYtpmQgx24jCRG4J0IVZumYKdckseoD823gwtAy-Y8hmZO3UX62x6Kh0xNaMSo8BR4k-ZFDESk4yWeE2qDFm0IpfS9Gm8VrqzAEM2JatfB0EpV5RbYYmxgbYho1B_N09sGFO0u4hswNddf68NTGiUvd4OhgYmbgRdwyCYHog3QWla4zXj6_WYhR2xxKonjYlbz28U1RCNDtLE6yGKry0v632qdJCZILin5EBymxJ8kxqS8x_GsD4ejOQtJOk-hSZVlLsgjQ_kiH6AoM6YgO1h9K47ZmW1GtpzMaMQqX-g&__tn__=-R

Στο γηροκομείο είχαν βρεθεί τρία κρούσματα, μεταξύ τους και μια ηλικιωμένη γυναίκα, η οποία είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

Τα συλλυπητήριά του εξέφρασε ο δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης, ο οποίος δήλωσε συγκλονισμένος.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10221749422556393&set=a.10201472769852748&type=3

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0