Το δόγμα της κυβέρνησης για «χημικά και δέος» συνεχίστηκε το βράδυ της Παρασκευής, αυτή τη φορά μάλιστα έξω από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Την ώρα που έξω από το υπουργείο βρίσκονταν ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΠΑΜΕ που διαμαρτύρονταν για την άγρια επίθεση των ΜΑΤ στη μαθητική διαδήλωση, οι αστυνομικές δυνάμεις χτύπησαν απρόκλητα κόσμο που προσπαθούσε να φτάσει στο σημείο της συγκέντρωσης.
Κατά την καθιερωμένη συνήθειά τους, «έπνιξαν» τον κόσμο στα χημικά. Σύμφωνα μάλιστα με το ΚΚΕ, αστυνομικές δυνάμεις επιχείρησαν να κάνουν και συλλήψεις εργαζομένων, οι οποίες αποτράπηκαν ύστερα από παρέμβαση του βουλευτή του ΚΚΕ, Χρήστου Κατσώτη.
Ακολουθούν φωτογραφίες
