Απόφαση - "σταθμό", με την οποία για πρώτη φορά στα δικαστικά χρονικά δικαιώθηκε μικροομολογιούχος του Ελληνικού Δημοσίου που είδε τους κόπους μιας ζωής να γίνονται "καπνός" με το επαίσχυντο PSI του Β. Βενιζέλου, εξέδωσε το Ειρηνοδικείο Αθήνας. Η απόφαση, παρά το γεγονός ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας είχε κρίνει συνταγματικό το κούρεμα των ομολόγων το 2012, ανοίγει τον δρόμο για την δικαίωση και άλλων μικροομολογιούχων που εξακολουθούν να προσφεύγουν στη Δικαιοσύνη.
Η συγκεκριμένη υπόθεση αφορά τραπεζική υπάλληλο, ανύπαντρη μητέρα δύο παιδιών, εκ των οποίων το ένα αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας. Από την εφαρμογή του PSI η γυναίκα έχασε 25.000 ευρώ που είχε επενδύσει σε ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου, τα οποία στη συνέχεια διεκδίκησε από την Τράπεζα Πειραιώς, ως διάδοχο της Αγροτικής Τράπεζας.
Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου, η Τράπεζα καταδικάστηκε και υποχρεώνεται πλέον να καταβάλει στην υπάλληλο αποζημίωση για τη ζημία που υπέστη εξαιτίας του κουρέματος αλλά και λόγω της ηθικής βλάβης για την ταλαιπωρία της. Η αποζημίωση προσδιορίστηκε στα 13.875 ευρώ.
Την ικανοποίησή του για την απόφαση, που ανοίγει τον δρόμο για τη δικαίωση και άλλων μικροομολογιούχων του Ελληνικού Δημοσίου εξέφρασε ο δικηγόρος της παθούσας Γιάννης Κυριακόπουλος, ο οποίος εκπροσωπεί συνολικά πάνω από 1.200 μικρομολογιούχους (οι 650 εξ αυτών είναι απολυμένοι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής Αεροπορίας που αντί αποζημίωσης έλαβαν ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου).