Πρόσκληση προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας και στις συναρμόδιες υπηρεσίες απεύθυνε ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης, ώστε να πραγματοποιηθεί, την επόμενη εβδομάδα, ευρεία σύσκεψη προκειμένου να ληφθούν και να υλοποιηθούν άμεσα μέτρα για την επίλυση του στεγαστικού προβλήματος του ΕΟΠΥΥ Πειραιά.
Στον συγκεκριμένο χώρο, όπου κατατίθενται και φυλάσσονται παραστατικά δαπανών, πραγματοποιήθηκε αυτοψία και διαπιστώθηκε ότι ακόμη και σε γραφεία, διαδρόμους και κλιμακοστάσια, από το δάπεδο έως το ταβάνι, βρίσκονται πρόχειρα αποθηκευμένες κούτες με παραστατικά δαπανών, κλινικών, φαρμακείων, γιατρών και ιδιωτών.
Ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης ενημέρωσε, εγγράφως, γι' αυτή την κατάσταση την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, σημειώνοντας ότι «οι συνθήκες που επικρατούν στον χώρο εκθέτουν ανεπανόρθωτα τον ΕΟΠΠΥ και γενικότερα το Δημόσιο στους συναλλασσόμενους πολίτες».