Με την επισήμανση ότι η εισροή προσφύγων είναι συνεχής στην Αθήνα, ο δήμαρχος Γ. Καμίνης βρίσκει την ευκαιρία να επιτεθεί εκ νέου στην κυβέρνηση καταλογίζοντάς της "κραυγαλέα ανεπάρκεια" και χαρακτηρίζοντας "επιβεβλημένη" τη δημιουργία ανοιχτών κέντρων υποδοχής και φιλοξενίας, σε εγκαταλελειμμένες ή υπολειτουργούσες στρατιωτικές εγκαταστάσεις, "ώστε να αντιμετωπιστούν οι άμεσες ανάγκες", όπως υποστηρίζει.
"Η Αθήνα βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της κατάστασης, αδυνατώντας να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες που καθημερινά δημιουργούνται. Ο Δήμος Αθηναίων, σε συντονισμό με την Περιφέρεια Αττικής, προσπαθεί να κάνει τα απαραίτητα, αλλά δυστυχώς αυτά δεν είναι πια αρκετά", σημειώνει ο Γ. Καμίνης.
Η.Β.