Live τώρα    
Με αφορμή το δημοψήφισμα / Διχαστικό κλίμα από Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ στους κόλπους της Αυτοδιοίκησης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Με αφορμή το δημοψήφισμα / Διχαστικό κλίμα από Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ στους κόλπους της Αυτοδιοίκησης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ

Το διχαστικό κλίμα που επιχειρούν να διαμορφώσουν Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ περνά και στους κόλπους της Aυτοδιοίκησης με τα ανώτατα όργανα περιφερειαρχών και δημάρχων να συνεδριάζουν εκτάκτως σήμερα για να χαράξουν σκληρή αντιπολιτευτική γραμμή κατά της κυβέρνησης και φορώντας τον μανδύα της υπεράσπισης της παραμονής της Ελλάδας στο ευρώ και την Ε.Ε. -πράγμα που άλλωστε δεν είναι αντικείμενο του επικείμενου δημοψηφίσματος- να στηρίξουν το "Ναι" εγκρίνοντας την πρόταση των δανειστών.

Ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απ. Τζιτζικώστας έκανε την αρχή καλώντας (ρ/σ Real fm) την κυβέρνηση "να εγκαταλείψει τον επικίνδυνο δρόμο που επέλεξε και να επιστρέψει άμεσα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, όσο υπάρχει ακόμα χρόνος". Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Π. Τατούλης μέσω έκτακτης συνέντευξης Τύπου τάχθηκε υπέρ του "Ναι" ζητώντας "η κυβέρνηση να υλοποιήσει τη νωπή εντολή που έλαβε ή να φύγει".

Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης, αφού τις τελευταίες μέρες έχει επιδοθεί σε άτυπη καμπάνια υπέρ του "Ναι", με επιστολή του καλεί τον Ζ. Κ. Γιούνκερ να συνεχίσει τις προσπάθειές του "για την εξεύρεση λύσης αποδεκτής και από τις δύο πλευρές". Ενώ, σε επιστολή του στον υπουργό Εσωτερικών Ν. Βούτση, προτάσσει το ζήτημα των κλειστών τραπεζών για πραγματοποίηση συναλλαγών και απειλεί ακόμη και με αδυναμία των δήμων να ανταποκριθούν στη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος. Ο Γ. Πατούλης σήμερα στις 6.30 μ.μ. θα επισκεφθεί τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Πρ. Παυλόπουλο. Προγραμματισμένη συνάντηση έχουν σήμερα στις 12 μ.μ. οι δήμαρχοι Αθηναίων Γ. Καμίνης και Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης, οι οποίοι επίσης κινούνται στην κατεύθυνση του "Ναι".

Οι άνθρωποι της Αυτοδιοίκησης να μην ανεχθούν τη συνέχιση των Μνημονίων

Στον πόλεμο αυτόν, ο επικεφαλής της παράταξης "Ριζοσπαστική Αυτοδιοικητική Πρωτοβουλία" στην ΚΕΔΕ Δημ. Μπίρμπας απαντά μέσω της "Α" ότι "οι άνθρωποι της Αυτοδιοίκησης δεν μπορούν να ανέχονται την ωμή παραβίαση του Συντάγματος, των ευρωπαϊκών συνθηκών, της Δημοκρατίας και να υποκύπτουν στον εκφοβισμό και την ποδηγέτηση, που επιδιώκουν οι δανειστές, οι πολιτικοί εκπρόσωποί τους στη χώρα και τα συστημικά μέσα ενημέρωσης. Κι αυτό γιατί οι άνθρωποι της Αυτοδιοίκησης θέλουν τους πολίτες ενεργούς και συμμέτοχους και όχι φοβισμένους θεατές. Γιατί οι άνθρωποι της Αυτοδιοίκησης συνδέουν την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας με τη δημοκρατία, την κοινωνική πρόοδο και δεν την συνδέουν με τη λιτότητα, την κοινωνική εξαθλίωση και την τρομοκράτηση της κοινωνίας".

"Η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι ο φορέας εξουσίας που βρίσκεται πιο κοντά από κάθε άλλον στον λαό και γνωρίζει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον τι σημαίνει η συνέχιση στο διηνεκές της καταστροφικής, μνημονιακής πολιτικής της λιτότητας, η οποία έχει οδηγήσει στην ανθρωπιστική κρίση, όπως εκβιαστικά θέτουν οι δανειστές. Γιατί η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει υποστεί τις σοβαρότερες επιπτώσεις των Μνημονίων και των μεσοπρόθεσμων προγραμμάτων, οι οποίες έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες", τονίζει ο Δημ. Μπίρμπας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0