Θεσσαλονίκη
Οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ Υπερηφάνιας, που φέτος έχει ως σύνθημα «Θέλω γάμο και σεβασμό», θα ξεκινήσουν την Παρασκευή στο δημαρχιακό μέγαρο Θεσσαλονίκης με συζητήσεις για το σύμφωνο συμβίωσης και το ερώτημα αν είναι το τέλος ή η αρχή των διεκδικήσεων για τους LGBT και το κίνημά τους, ενώ αργότερα στον ίδιο χώρο θα συζητηθούν θεσμικά και νομικά αιτήματα, αλλά και τα δικαιώματα των LGBT. Αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας θα γίνει το street party, στην πλατεία Μοριχόβου, με τους Mr G, Xenia Ghali, Mark Angelo, Be Uncensored, ενώ οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ θα κορυφωθούν το Σάββατο με την πορεία περηφάνιας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Άνθιμος: Αλλού τους σκοτώνουν
Φεστιβάλ Υπερηφάνειας στη Θεσσαλονίκη χωρίς αφορισμούς από τον μητροπολίτη της πόλης δεν γίνεται. Έτσι, μια μέρα πριν την έναρξη των εκδηλώσεων του Thessaloniki Pride, ο κ. Άνθιμος μαζί με όλες τις παραχριστιαντικές οργανώσεις θα κάνουν αγρυπνία για να ξορκίσουν το «κακό». Χθες ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ, παρουσίασε την αγρυπνία όχι ως διωγμό ατόμων με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, αλλά ως μια κανονική αντίδραση καλών χριστιανών. Απαντώντας σε άλλη ερώτηση για τη θέση των ομοφυλόφιλων στον χριστιανικό κόσμο, ο κ. Άνθιμος χαρακτήρισε «πρωτοφανή αυτά τα ερωτήματα» για να πει ότι «απορρίπτουμε τις πράξεις, όχι τους ανθρώπους. Αυτή η επίδειξη είναι στοιχείο διαφθοράς και κάμψεως της ελληνικής κοινωνίας. Βλέπετε τι γίνεται με άλλα θρησκεύματα, που σκοτώνουν τέτοιους ανθρώπους. Εμείς κρατάμε ισορροπία 2.000 χρόνια τώρα. Γιατί πρέπει να απολογηθούμε; Μόνοι τους αναλαμβάνουν την ευθύνη των πράξεών τους».