ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Σε ανακοίνωση, την οποία εξέδωσε χθες το απόγευμα το γραφείο του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Ανδρέα Ξανθού, αναφέρεται ότι "τη λήξη της θητείας του κοινού διοικητή του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής (ΨΝΑ) και του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής 'Δρομοκαΐτειο', κ. Παύλου Θεοδωράκη, αποφάσισε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας με στόχο την αποκατάσταση της εργασιακής ειρήνης και της εύρυθμης λειτουργίας του ΨΝΑ. Παράλληλα, τον καθηγητή Ψυχιατρικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και πρόεδρο της Ελληνικής Ψυχιατρικής Εταιρείας, Δημήτριο Πλουμπίδη, όρισε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας ως εκπρόσωπο της Ελλάδας για την Ψυχική Υγεία στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ). Τη θέση αυτή κατείχε μέχρι σήμερα ο κ. Π. Θεοδωράκης". Την εκδίωξη του διοικητή του κ. Θεοδωράκη είχε ήδη ζητήσει ο διοικητής της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ) Πειραιώς και Αιγαίου Νίκος Καρβούνης, προκειμένου να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία του ιδρύματος, όπως αναφέρει ο ίδιος.
Τοποθέτηση Βαρνάβα
\Επίσης, σύμφωνα με όσα διαβεβαιώνει την "Αυγή" ο γενικός γραμματέας Δημοσίας Υγείας Γιάννης Μπασκόζος, προχωρούν τάχιστα οι διαδικασίες για την άμεση αντικατάσταση των διοικητών όλων των νοσοκομείων του ΕΣΥ της χώρας μας, διαδικασία η οποία θα έχει ολοκληρωθεί εντός μηνός από σήμερα.
Σημειώνεται ότι την προώθηση νομοθετικής ρύθμισης, βάσει της οποίας θα αποπεμφθούν πάραυτα οι διοικητές όλων των νοσοκομείων του ΕΣΥ της χώρας, ζήτησε με γραπτή δήλωσή του χθες το πρωί από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ) Δημήτρης Βαρνάβας.
Συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Βαρνάβας αναφέρει τα εξής στην γραπτή δήλωσή του: "Από τα πρόσφατα γεγονότα στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής προκύπτει επιτακτικά η ανάγκη άμεσης αντικατάστασης των διοικητών που διόρισε ο Άδωνις Γεωργιάδης με εντολή να εφαρμόσουν τυφλά τις μνημονιακές κατευθύνσεις, κατεδαφίζοντας εκ βάθρων τις δημόσιες υπηρεσίες Υγείας. Πρόκειται, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, για διοικητές οι οποίοι ακόμη και σήμερα προκαλούν ασύστολα τους εργαζόμενους, υπονομεύουν συνειδητά τις πρωτοβουλίες στήριξης του ΕΣΥ και αρνούνται να παραιτηθούν, προσδοκώντας την απόλυσή τους, προκειμένου να εισπράξουν παχυλές αποζημιώσεις. Υπάρχει βεβαίως δυνατότητα ν΄ αξιολογηθούν και όπου κριθεί αναγκαίο ν΄ αντικατασταθούν άμεσα από τους επιλαχόντες στη λίστα αξιολόγησης που κατάρτισε ο κ. Γεωργιάδης. Θα συμβεί όμως η παγκόσμια πρωτοτυπία ν΄ αρχίζουν τα επώνυμα όλων των διοικητών της χώρας από Α. Και τούτο διότι ο κατάλογος που κατάρτισε ο κ. Γεωργιάδης συντάχθηκε αλφαβητικά και όχι βάσει μορίων που συγκέντρωσαν οι υποψήφιοι! Συνεπώς η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας οφείλει να καταθέσει άμεσα νομοθετική ρύθμιση, ώστε να αποπέμψει αζημίως τους σημερινούς διοικητές και να προσλάβει με ταχείες διαδικασίες άξιους επιστήμονες, οι οποίοι θα διοικήσουν τα νοσοκομεία σε πνεύμα συνεργασίας με τις ΔΥΠΕ, το υπουργείο Υγείας, τους γιατρούς και τους εργαζόμενους. Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση οφείλει να χρηματοδοτήσει τις λειτουργικές δαπάνες των νοσοκομείων και να διεκπεραιώσει με ταχύτατους ρυθμούς τις 4.500 προσλήψεις που δεσμεύτηκε ο πρωθυπουργός, ώστε να υπάρξει ανάσχεση στην καταστροφική πορεία του ΕΣΥ".