Πιστός στο στρατιωτικό καθήκον που υπαγορεύει υποταγή στις εντολές των πολιτικών προϊσταμένων του δήλωσε χθες ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΕΘΑ και αρχηγός των Ενόπλων Δυνάμεων την περίοδο 1999 - 2002, Μανούσος Παραγιουδάκης, καταθέτοντας στη δίκη για τις μίζες των εξοπλιστικών προγραμμάτων με βασικό κατηγορούμενο τον πρώην υπουργό Άκη Τσοχατζόπουλο. Ο ίδιος πάντως δήλωσε ότι "δεν μπορώ να αποκλείσω δωροδοκία σε κανένα στάδιο των εξοπλιστικών"...
Ο Μ. Παραγιουδάκης χαρακτήρισε "πολιτική" την απόφαση για την προμήθεια των TOR M1 καθώς ως αρχηγός ΓΕΣ είχε προτείνει τέσσερα αντιαεροπορικά συστήματα και τα συγκεκριμένα ήταν η τελευταία επιλογή του στη λίστα καθώς δεν είχαν δοκιμαστεί αρκετά. Όσον αφορά τα υποβρύχια, τόνισε ότι το ΚΥΣΕΑ είχε υιοθετήσει την πρόταση Τσοχατζόπουλου στον οποίο ως στρατιωτικοί είχαν εμπιστοσύνη. "Αν μας έλεγε ο Άκης να πάμε σε πόλεμο, θα πηγαίναμε" είπε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος πάντως "άδειασε" τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Σημίτη που είχε καταθέσει στο δικαστήριο ότι "για λόγους μυστικότητας και ασφάλειας δεν τηρούνταν πρακτικά στο ΚΥΣΕΑ". Όπως είπε ο μάρτυρας, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης υπήρχε πρόσωπο για να τηρήσει πρακτικά και να συντάξει την απόφαση που υπέγραψαν τα μέλη του ΚΥΣΕΑ.
Βίκυ Σταμάτη: Αφήστε με να πάω στο παιδί μου
Στο μεταξύ, μέσα σε έντονη φόρτιση η Βίκυ Σταμάτη κατέθεσε χθες ενώπιον του δικαστηρίου που θα εξετάσει το έκτο κατά σειρά αίτημά της για αποφυλάκιση προκειμένου, όπως είπε να βρεθεί κοντά στο παιδί της. "Το παιδί μου στερήθηκε και τους δυο γονείς του σε μια βδομάδα. Τιμωρούμαι γιατί μοιράστηκα μέρος της ζωής μου με τον κ. Τσοχατζόπουλο. Θα ήθελα να υποβληθώ σε τεστ αλήθειας. Ποιος άλλος κατηγορούμενος το επιθυμεί αυτό; Έχω μείζονα κατάθλιψη με αυτοκτονικό ιδεασμό, λόγω της έλλειψης του παιδιού μου. Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι όταν συνάντησα στη ΓΑΔΑ τον κ. Φωτόπουλο τον ψυχίατρο, με βρήκε πάνω από ένα κουβά από εμετούς λόγω της στέρησης", είπε στους δικαστές. Η απόφαση αναμένεται τις επόμενες μέρες.