Θεσσαλονίκη
Αναβλήθηκε η δίκη των 13 σωφρονιστικών υπαλλήλων που κατηγορούνται για τον βασανισμό μέχρι θανάτου του ισοβίτη Ιλία Καρέλι, διότι κάποιοι εκ των συνηγόρων υπεράσπισης δήλωσαν κώλυμα.
Η νέα δικάσιμος θα προσδιοριστεί κατά το επόμενο χρονικό διάστημα, μετά από εκ νέου κλήση του εισαγγελέα, ενώ νομικοί κύκλοι χαρακτήριζαν ως αναμενόμενο το αίτημα της αναβολής της δίκης αφού οι κατηγορούμενοι δεν είναι προφυλακισμένοι. Ως γνωστόν, οι 13 σωφρονιστικοί υπάλληλοι κατηγορούνται για διακεκριμένη περίπτωση βασανιστηρίων που είχαν ως αποτέλεσμα τον θάνατο του Αλβανού κρατούμενου, στις φυλακές Νιγρίτας, πέρυσι τον Μάρτιο. Λέγεται ότι προέβησαν στα βασανιστήρια προκειμένου να τιμωρήσουν τον Καρέλι επειδή είχε δολοφονήσει τον συνάδελφό τους Γιώργο Τσιρώνη που υπηρετούσε στις φυλακές Μαλανδρίνου. Για την υπόθεση αυτή είχαν προφυλακιστεί έξι εκ των κατηγορουμένων σωφρονιστικών υπαλλήλων, οι οποίοι ωστόσο αποφυλακίστηκαν υπό όρους μετά την παρέλευση 12μηνου, τον περασμένο Μάρτιο, με βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Θεσσαλονίκης.