Live τώρα    
Επιστρέφουν στους δήμους οι σχολικοί φύλακες
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Επιστρέφουν στους δήμους οι σχολικοί φύλακες

Έως τις 5 Ιουνίου οι δήμαρχοι της χώρας πρέπει να αποστείλουν στο υπουργείο Εσωτερικών τις πράξεις για την επαναφορά των σχολικών φυλάκων. Με την έγκριση των πράξεων από τις υπηρεσίες του υπουργείου οι απολυμένοι σχολικοί φύλακες ή αυτοί που έχουν δικαιωθεί πρωτοδίκως επιστρέφουν στις θέσεις τους με τον ίδιο βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιο, που κατείχαν προτού τεθούν σε διαθεσιμότητα ή απολυθούν. Εκτιμάται ότι από τους 2.225 σχολικούς υπαλλήλους θα επιστρέψουν 1.000 - 1.100, καθώς 300 είχαν εξαιρεθεί της διαθεσιμότητας και είχαν μεταταχθεί σε υπηρεσίες των δήμων, 526 είχαν καταταχθεί στα νοσοκομεία της χώρας ως βοηθητικό προσωπικό και αρκετοί έχουν συνταξιοδοτηθεί.

"Ο αγώνας μας στον δρόμο από τον Ιούνιο του 2013 δικαιώθηκε, όπως και όλοι οι αγώνες που δόθηκαν στον δρόμο. Εκφράζουμε την ικανοποίησή μας που η νέα κυβέρνηση έκανε πράξη την προεκλογική της δέσμευση, για να επαναφέρει όλους τους παράνομα απολυμένους της προηγούμενης πολιτικής", τονίζει στην "Α" η πρόεδρος των σχολικών φυλάκων Ελλάδας Στ. Τσουμέα και προσθέτει: "Παρ' ότι επιστρέφουμε στις θέσεις μας λιγότεροι απ' όσους βγήκαμε σε διαθεσιμότητα το 2013, ελπίζουμε ότι στο μέλλον θα ενισχυθεί ο θεσμός για να λειτουργήσει αποτελεσματικά".

ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0