Ημέρα εμπρησμών σε Αθήνα και Πειραιά ήταν το Σαββάτο. Το μεσημέρι του Σαββάτου ένταση επικράτησε στην περιοχή γύρω από το Πολύτεχνείο έπειτα από πορεία αντιεξουσιαστών. Ομάδα περίπου πενήντα ατόμων σταμάτησε στο ύψος του Πολύτεχνείου ένα τρόλεϊ, κατέβασε τον κόσμο και στη συνέχεια έβαλε φωτιά στο όχημα. Η ομάδα αποχώρησε προς το Πολυτεχνείο και μέσω της πύλης της Τοσίτσα συνέχισε να πετά μολότοφ και πέτρες προς τις δυνάμεις της αστυνομίας.
Χθες υπήρξε ανάληψη ευθύνης με υπογραφή "αναρχικοί/ες" για τον εμπρησμό ΑΤΜ της Eurobank στον Ν. Κόσμο: "Η επίθεση έγινε για τους Αντώνη Αβράμπο, Μπάμπη Δευτεραίο και Ντελιλάι Ραμαντάν, δολοφονημένους εργάτες στα ΕΛΠΕ, ιδιοκτησιάς Λάτση, ο οποίος είναι και μεγαλομέτοχος της Eurobank". Τα ξημερώματα της Κυριακής, επίσης, εκδηλώθηκε πυρκαγιά, που αποδίδεται σε εμπρησμό, σε ισόγειο κλειστό χώρο στάθμευσης πολυκατοικίας στο Αιγάλεω. Καταστράφηκαν ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο και τέσσερα μοτοποδήλατα. Εμπρησμοί σημειώθηκαν σε ακόμα δύο Ι.Χ., ένα στον χώρο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας στον Πειραιά και ένα στο Κερατσίνι, καθώς και σε ένα μοτοποδήλατο στο γήπεδο Καματερού.