Το διάγραμμα δράσης του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την ψηφιακή τηλεόραση έδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Χρίστος Σπίρτζης στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Ψηφιακή Τηλεόραση», στη δημοσιογράφο Ματίνα Παπαχριστούδη. Όπως υπογραμμίζει, «στην ψηφιακή τηλεόραση έχουν δημιουργηθεί μονοπωλιακές καταστάσεις», ενώ έδωσε το περίγραμμα της πολιτικής του υπουργείου:
* Θα γίνει έλεγχος της σύμβασης και των ενεργειών της ΕΕΤΤ.
* Η ευθύνη του διαγωνισμού ανήκει στην ΕΕΤΤ και στην προηγούμενη ηγεσία.
* Οι αρμόδιες αρχές θα ερευνήσουν τις τυχόν ευθύνες των μελών της ΕΕΤΤ στον διαγωνισμό.
* Ο διαγωνισμός ψηφιακών συχνοτήτων έχει πολλά γκρίζα σημεία, αφού άλλαξαν εκ των υστέρων όροι.
* Είναι ευθύνη της ΕΕΤΤ και της Digea να καλύψουν μεγαλύτερο μέρος της επικράτειας.
* Η ΕΕΤΤ είναι ρυθμιστική αρχή και δεν πρέπει να κάνει διαγωνισμούς για τους οποίους δεν ελέγχεται.
* Αν υπάρξει διαφανές πλαίσιο ανταγωνισμού, θα υπάρξουν άλλοι ενδιαφερόμενοι επενδυτές.
* Η ΕΡΤ θα αποκτήσει πολύ σύντομα πλήρες δίκτυο λειτουργίας.