Αθώοι κρίθηκαν από το Ι' Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθήνας ο πρώην υπουργός Γιώργος Βουλγαράκης και η σύζυγός του Κατερίνα Πελέκη που κατηγορούνταν για ανακριβή δήλωση πόθεν έσχες το 2007.
Η υπόθεση αφορά λογαριασμό σε ελβετική τράπεζα που περιλαμβανόταν στη λίστα Λαγκάρντ, ύψους 117.000 ευρώ, στον οποίο πληρεξούσιοι εμφανίζονταν οι δύο κατηγορούμενοι. Ωστόσο, σύμφωνα με τον εισαγγελέα που πρότεινε την αθώωσή τους, το ζεύγος Βουλγαράκη - Πελέκη δεν είχε υποχρέωση να δηλώσει τον επίμαχο λογαριασμό, παρά το γεγονός ότι τηρούνταν απο τρίτο δικαιούχο, εξωχώρια εταιρεία, της οποίας μέτοχος και διαχειριστής ήταν ο πατέρας της Κ. Πελέκη.
Ο πρώην υπουργός υποστήριξε ότι δεν ήξερε την ύπαρξη του λογαριασμού, αλλά, ακόμα κι αν το γνώριζε, δεν θα το δήλωνε, γιατί ανήκε στον πεθερό του και το πληρεξούσιο που είχε κάνει στη σύζυγό του αφορούσε μόνο το άνοιγμα και το κλείσιμό του.
Εύλογα ο πρόεδρος του δικαστηρίου αναρωτήθηκε: "Εγώ ως δικαστής πρέπει να δηλώνω στο πόθεν έσχες ακόμα και την περιουσία της γιαγιάς του συζύγου μου, που μπορεί να μην έχω και σχέσεις μαζί της. Αν είναι ιδιοκτήτρια off-shore, αν μου κάνει πληρεξούσιο και παίρνω χρήματα απο λογαριασμό, δεν πρέπει να το δηλώσω;" "Όχι βέβαια", ήταν η απάντηση του Γ. Βουλγαράκη...