Απάντηση στην κριτική της «Αυγής», όταν συνδέθηκε το όνομα του Σταύρου Καπάκου με την «κομματική σαβούρα», έστειλε ο Ν. Ασημακόπουλος.
"Αγαπητοί 'συνάδελφοι'
Διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή το σχολιάκι σας γύρω από το σημείωμά μου του περασμένου Σαββάτου στην 'Εφημερίδα των Συντακτών", που αναφέρεται στη νέα ΕΡΤ και στον τρόπο με τον οποίο την ξαναστήνει η σημερινή κυβέρνηση.
Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι αυτός που το έγραψε δεν έριξε ούτε μιά απλή - πρόχειρη ματιά στο δικό μου κείμενο. Ίσως να είναι αυτός λοιπόν ο λόγος που έβγαλε τόσο πρόχειρα και λαθεμένα συμπεράσματα. Δεν θέλω να υποψιαστώ άλλη εξήγηση...
Αντιγράφω, λοιπόν, επί λέξει την παράγραφο για την οποία γίνεται η φασαρία, ώστε να ενημερωθούν και όσοι έχουν μείνει στις λάθος εντυπώσεις που δημιουργεί (ηθελημένα ή αθέλητα) το δικό σας σχόλιο: "Αυτή τη βδομάδα μάθαμε ότι διευθυντής ειδήσεων αναλαμβάνει ο διευθυντής σύνταξης της 'Αυγής'! Πριν ξεκινήσει δηλαδή η άλλη ΕΡΤ, μπήκε η ταφόπλακα. Η νοοτροπία παραμένει ίδια. Όσα διάφοροι είχαν καταγγείλει ως αντιπολίτευση, κάνουν τα ίδια τώρα που έγιναν κυβέρνηση. Η κομματική σαβούρα θα αρχίσει σιγά σιγά να φορτώνεται στο καράβι επειδή έχει αποκτήσει 'δικαιώματα' ως 'διωκόμενη' της παλιάς κατάστασης'.
Περισσότερο από φανερό για όποιον ξέρει λίγα ελληνικά, ότι όλο αυτό που περιγράφω δεν είναι θέμα... Καπάκου ή οποιουδήποτε προσώπου, αλλά κατακρίνει το γεγονός ότι ο διευθυντής σύνταξης της κομματικής 'Αυγής' διορίζεται διευθυντής ειδήσεων στη δημόσια -άρα και πλουραλιστική ΕΡΤ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ η 'κομματική σαβούρα'.
Όποιος δεν καταλαβαίνει το αυτονόητο, μάλλον δεν θέλει να καταλάβει. Όπως δεν κατάλαβα κι εγώ από πού κι ώς πού αποκάλεσα 'εμμέσως πλην σαφώς' 'κομματική σαβούρα' τον Καπάκο ή οποιονδήποτε άλλο απ' όσους αναφέρετε.
Για το μόνο που λυπάμαι είναι ότι η διαστρέβλωση ενός κειμένου δεν ήταν ποτέ μέχρι σήμερα κάποιο από τα δυνατά χαρτιά της 'ανανεωτικής' τουλάχιστον Αριστεράς, όπως φαίνεται ότι πάει να γίνει στις μέρες της νέας διακυβέρνησης, απέναντι σε καθέναν που διαφωνεί. Δεν πειράζει όμως... Όλοι κρινόμαστε καθημερινά".
Σημείωση "Αυγής": Ο κ. Ασημακόπουλος, όπως θα έλεγαν οι αθλητικοί συντάκτες, «ρίχνει την μπάλα στην εξέδρα». Αντί άλλης απάντησης, το σημείωμα της 13.5.2015 του διευθυντή της «Εφημερίδας των Συντακτών» Νικόλα Βουλέλη με τίτλο «Ασυγχώρητη διπλή αστοχία»:
"Η 'Εφημερίδα των Συντακτών' έχει διακηρύξει από την πρώτη μέρα ότι είναι ανεξάρτητη, συνεταιριστική και πλουραλιστική εφημερίδα και αυτό επιβεβαιώνεται καθημερινά επί δυόμισι χρόνια. Εδώ γίνεται μια προσπάθεια σύγκλισης, ώσμωσης και τελικά σύνθεσης διαφορετικών αντιλήψεων, νοοτροπιών και εμπειριών.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο συλλογικής λειτουργίας το απαραίτητο υψηλό αίσθημα ατομικής ευθύνης και ο σεβασμός της διαφορετικής άποψης δοκιμάζονται καθημερινά. Αναπόφευκτα λοιπόν, κατά καιρούς, τα λάθη και οι αστοχίες.
Στο φύλλο του Σαββατοκύριακου ο Ν. Ασημακόπουλος αστόχησε διπλά. Προσπαθώντας να καυτηριάσει την «κομματική σαβούρα» που κατά τη γνώμη του 'θα αρχίσει σιγά σιγά να φορτώνεται στο καράβι' της ΕΡΤ, έγραψε: 'Μάθαμε ότι διευθυντής ειδήσεων αναλαμβάνει ο διευθυντής σύνταξης της 'Αυγής'', φωτογραφίζοντας τον συνάδελφο Σταύρο Καπάκο.
Αυτός ο βαρύτατος και ανοίκειος χαρακτηρισμός δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός σε καμία περίπτωση για τον καλό συνάδελφο, που είναι υπόδειγμα εντιμότητας, σεμνότητας και επαγγελματισμού, με πλούσια θεωρητική κατάρτιση και με πολύχρονη και πετυχημένη προϋπηρεσία στη δημόσια ραδιοτηλεόραση και σε μεγάλα ιδιωτικά ΜΜΕ.
Ο συν. Ν. Ασημακόπουλος είναι ελεύθερος να γράφει την άποψή του, όπως όλοι, η σπίλωση όμως δεν ταιριάζει στην πολυφωνία της εφημερίδας μας. Σκληρή κριτική προς κάθε κατεύθυνση ναι, αλλά με επιχειρήματα και απευθυνόμενη σε συγκεκριμένα πρόσωπα.
Η δεύτερη αστοχία του είναι ότι με τον χαρακτηρισμό που χρησιμοποίησε δείχνει να πιστεύει ότι αρκεί η κομματική ιδιότητα (εννοείται, βέβαια, κόμματος του ευρύτατου δημοκρατικού τόξου και όχι της Χρυσής Αυγής) για να απαξιώνεται ένας εξαίρετος επαγγελματίας δημοσιογράφος.
Από πότε όμως ισχύουν τέτοιες διακρίσεις στη δημοκρατία μας; Οι άξιοι να καταλάβουν κάποιες θέσεις δεν πρέπει δηλαδή να έχουν πολιτική υπόσταση;
Αυτό το σημείωμα είναι η ελάχιστη οφειλόμενη αποκατάσταση στον Σταύρο Καπάκο".