Σε συμβολική κατάληψη των γραφείων της Siemens στο Μαρούσι προχώρησαν χθες το μεσημέρι περίπου 30 άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου, καλώντας σε πορεία από την Ομόνοια προς τη γερμανική πρεσβεία το Σάββατο, ενώ σε σχετικό κείμενο στο indymedia ζητούσαν την αλληλεγγύη Γερμανών και Ευρωπαίων εργατών σημειώνοντας: «Δεν θα γίνουμε αποικία του γερμανικού και κανενός άλλου ιμπεριαλισμού". Τρικάκια έριξαν και στην είσοδο της εταιρείας Ελλάκτωρ στη Ν. Κηφισιά.