Live τώρα    
Εξαγόρασε την ποινή και αφέθηκε ελεύθερος ο Σεϊσίδης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Εξαγόρασε την ποινή και αφέθηκε ελεύθερος ο Σεϊσίδης

Ελεύθερος αφέθηκε χθες ο Σίμος Σεϊσίδης, αφού εξαγόρασε την ποινή των πέντε ετών που του είχε επιβληθεί για τη ληστεία της Alpha Bank Νέας Χαλκηδόνας τον Ιούνιο του 2000, δηλαδή πολύ πριν την περίοδο της φυγοδικίας του. Για δικαίωση που "αφήνει για άλλη μια φορά έκθετους τους μηχανισμούς στοχοποίησής του" έκανε λόγο ο συνήγορός του Κώστας Παπαδάκης.

Ο Σ. Σεϊσίδης, που είχε αποφυλακισθεί και ζούσε ελεύθερος από τις 29.5.2012, αφού αθωώθηκε από δεκάδες κακουργήματα (ληστείες, ανθρωποκτονίες κ.λπ.) που του είχαν αποδοθεί, συνελήφθη την Παρασκευή και κρατήθηκε καθώς εκκρεμούσε ένταλμα για την παραπάνω καταδίκη του. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι εκκρεμούσε ήδη από τις 15.4 αίτημα για προσδιορισμό του υπολοίπου εκτιτέου της ποινής των πέντε ετών, καθώς, σύμφωνα με την υπεράσπισή του, θα έπρεπε να αφαιρεθεί, εκτός από τον χρόνο προφυλάκισης που δέχθηκε το δικαστήριο (11 μήνες), και ο χρόνος φυλάκισής του από τις 5.5.2010 έως 29.5.2012 (περίπου 25 μήνες).

Τη διαμαρτυρία του για τη σύλληψη του εντολέα του εξέφρασε ο Κ. Παπαδάκης, κάνοντας λόγο για "υπερβάλλοντα ζήλο" του διωκτικού μηχανισμού, αλλά και "την ανευθυνότητα και τον κιτρινισμό ορισμένων ΜΜΕ, τηλεοπτικών και άλλων, που με περισσή ευκολία ανέσυραν από τη ναφθαλίνη την παραπληροφόρηση για τους ληστές με τα μαύρα, παρουσίασαν ξανά τον Σεϊσίδη σαν φυγόποινο και αποσιώπησαν τις επανειλημμένες αθωώσεις του".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0