«Το Μενίδι, όπως και το κέντρο της Αθήνας, είναι στοίχημα για εμάς. Θέλουμε να αποδείξουμε ότι μπορούμε να χειριστούμε δύσκολες καταστάσεις σε δύσκολες περιόδους», τόνισε ο Γ. Πανούσης στο πλαίσιο επίσκεψής του στην περιοχή, κατά την οποία ανακοίνωσε ότι στην περιοχή θα εφαρμοστεί νέο επιχειρησιακό σχέδιο, που θα στηρίζεται στην εμφανή αστυνόμευση αλλά όχι, όπως διευκρίνισε, στην αστυνομοκρατία. Επίσης, ανέφερε ότι για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της περιοχής απαιτείται σχεδιασμός τόσο βραχυπρόθεσμος, που αφορά στην αστυνόμευση, όσο και μεσοπρόθεσμος και μακροπρόθεσμος, που αφορά στην αλλαγή της εικόνας της πόλης. Γι' αυτό τον λόγο μάλιστα είπε ότι θα στείλει επιστολές προς τους συναδέλφους του υπουργούς, προκειμένου να υπάρχουν συνέργειες και κοινές δράσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της περιοχής.
Ο Γ. Πανούσης μετείχε σε σύσκεψη στο Αστυνομικό Τμήμα Αχαρνών και πραγματοποίησε διαδοχικές συσκέψεις στο Δημαρχείο Αχαρνών, με τον δήμαρχο Γιάννη Κασσαβό και τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων, ενώ στο τέλος, σε διευρυμένη σύσκεψη, παρουσιάστηκε το νέο επιχειρησιακό πρόγραμμα. Ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Τάξης Δ. Αναγνωστάκης που τον συνόδευε προανήγγειλε την καθιέρωση του «αστυνομικού της γειτονιάς» και κάλεσε τους τοπικούς φορείς να στηρίξουν την επικείμενη αναδιάρθρωση της ΕΛ.ΑΣ., που στόχος της είναι η δημιουργία ισχυρών Αστυνομικών Τμημάτων. Ο γενικός επιθεωρητής Αστυνομίας Νοτίου Ελλάδος, Κωνσταντίνος Μιχαιρίνας αναφέρθηκε στην καθιέρωση πεζών περιπολιών στο εμπορικό τρίγωνο της περιοχής.