Live τώρα    
Αποκατάσταση της "ΕφΣυν" για τον Σταύρο Καπάκο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αποκατάσταση της "ΕφΣυν" για τον Σταύρο Καπάκο

Να αποκαταστήσει τον διευθυντή σύνταξης της «Αυγής» Σταύρο Καπάκο ανέλαβε χθες η στήλη των Πολιτικών Παρασκηνίων της «ΕφΣυν», με υπογραφή Παν. Γεωργ., παρέχοντας τις αναγκαίες πληροφορίες στους αναγνώστες της για την επαγγελματική στάση και την πολιτική διαδρομή του στελέχους της «Α».

Το σχόλιο, χθες, σημείωνε ότι ο διευθυντής σύνταξης της «Α» έχει κάνει «μια δημοσιογραφική πορεία διά πυρός και σιδήρου, κόντρα στα εργοδοτικά καρακόλια, στους κομματικούς εγκάθετους, στους γλείφτες της εξουσίας, στους ημιμαθείς ψιττακούς πληροφοριών, διαθέτοντας υψηλού επιπέδου πολιτική παιδεία και ήθος μοναδικό». Και συνεχίζει: «Η αναφορά του συναδέλφου Νίκου Ασημακόπουλου το περασμένο Σάββατο για 'κομματική σαβούρα' και 'ταφόπλακα' στην ΕΡΤ είναι τουλάχιστον άκομψη και άστοχη».

Παραβλέποντας ο αρθρογράφος Ν. Ασημακόπουλος τη δεκαετή και πλέον εργασία του Στ. Καπάκου στο Mega, αλλά και την πολυετή εργασία στην ΕΡΤ και σε άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς, από επιτελικές θέσεις, θεώρησε τον Σταύρο Καπάκο ως «κομματική επιλογή» λόγω της διετούς απασχόλησής του στην «Αυγή». Έτσι του σφυρίξανε. Αναπολώντας την εποχή Π. Παναγιώτου και Α. Στάγκου στην ΕΡΤ, όταν ο αρθρογράφος είχε αναλάβει συντονιστής στην ΕΡΑ Σπορ, ανέφερε ότι αναλαμβάνει διευθυντής ειδήσεων ο Σταύρος Καπάκος. «Μπήκε ταφόπλακα στην ΕΡΤ» ήταν το συμπέρασμά του, ενώ η πρόβλεψή του αφοπλιστική και ενδεικτική της άγνοιας: «Η κομματική σαβούρα θα αρχίσει σιγά σιγά να φορτώνεται στο καράβι επειδή έχει αποκτήσει 'δικαιώματα' ως 'διωκόμενη' της παλιάς κατάστασης».

Ό,τι του φανεί....

Α.Γ.Ν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0