Μέσα σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα ορκίστηκε χθες ο νέος υφυπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Δημήτρης Παπαγγελόπουλος. Σε πηγαδάκι, χαρακτηριστικά, στο Προεδρικό Μέγαρο, αμέσως μετά, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ευχήθηκε σε εκείνον και τον προϊστάμενό του, υπουργό Νίκο Παρασκευόπουλο, «καλή συνεργασία να έχετε». Με τον υπουργό Δικαιοσύνης να απαντά: «Οπωσδήποτε, καλή δύναμη κ. Παπαγγελόπουλε».
Στην ορκωμοσία, που έγινε ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου, παρέστησαν ο γραμματέας της Προεδρίας, πρέσβης ε.τ. Γεώργιος Γεννηματάς, ο γραμματέας του Υπουργικού Συμβουλίου Σπύρος Σαγιάς και ο διευθυντής του γραφείου του πρωθυπουργού Δημήτρης Τζανακόπουλος.
Η ορκωμοσία τελέστηκε από τον Επίσκοπο Μεθώνης και αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου κ. Κλήμη.