ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΛΛΗ ΖΩΤΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ
Δύο μήνες είχε στην Ελλάδα η μικρή Άννυ και ο δεύτερος ήταν ο πρώτος που πέρασε με τον πατέρα της αλλά και ο τελευταίος της ζωής της. Ώς τότε ζούσε με τους παππούδες της στη Βουλγαρία. Τρεις ημέρες έκανε ο 27χρονος πατέρας να εξαφανίσει το πτώμα της. Τα ερωτήματα πολλά, γείτονες που από τη μία παραδέχονται ότι άκουγαν κλάματα, που ωστόσο τότε δεν είχαν προσέξει ιδιαίτερα... Μα, πάνω από όλα, όπως σημειώνουν οι αστυνομικοί, το γιατί που δεν απαντήθηκε από τον 27χρονο, καθώς νηφάλιος και ήρεμος έδωσε λεπτομέρειες για το τι έκανε το πτώμα της κόρης του. Το μόνο που υπάρχει είναι εκτιμήσεις των αστυνομικών ότι ίσως ζήλευε και φοβόταν πως η 25χρονη μητέρα θα πάρει το παιδί και θα φύγει στη Γερμανία σε φίλο της, πρόσωπο που πρέπει να ερευνηθεί κατά αστυνομικές πηγές καθώς φέρεται να έχει δώσει στην 25χρονη το ποσό των 12.000 ευρώ. Αδιευκρίνιστο παραμένει και θα παραμείνει πώς ακριβώς πέθανε το παιδί.
Αποκρουστικές λεπτομέρειες που "ζωντανεύουν" τη φρίκη που βίωσε η μικρή Άννυ, αποκαλύπτει η τελευταία προανακριτική κατάθεση του πατέρα της. Σημειώνεται πως ο χρόνος του θανάτου της μικρής τοποθετείται 8 προς 9 Απριλίου. Η μητέρα ενημερώθηκε για την "εξαφάνιση" στις 21 Απριλίου, όταν επέστρεψε από τη Γερμανία, ενώ δήλωση στις αρχές έκαναν στις 24 Απριλίου. Κατά την αστυνομία, η μητέρα δεν προκύπτει να ήξερε, ωστόσο οι δύο γονείς είχαν καταθέσει αρκετές φορές την προηγούμενη εβδομάδα, με καταθέσεις που άλλαζαν και εμφάνιζαν στην αρχή μια ανύπαρκτη Σύλβια που, υποτίθεται, κρατούσε και έχασε το παιδί.
Από τη δικογραφία προκύπτει ότι ο 27χρονος Βούλγαρος κακοποιούσε και τη μητέρα της μικρής, ενώ διατηρούσε και ομοφυλοφυλική σχέση με τον φίλο του, στον οποίο εξομολογήθηκε την πράξη του.
Όπως ισχυρίστηκε στην τελευταία κατάθεση που έδωσε στην αστυνομία, "το παιδάκι μου ενώ κοιμόταν άρχισε να ανασαίνει βαριά και να φαίνεται ότι κάτι έχει. Ξύπνησα την επόμενη μέρα και είδα ότι το παιδί είχε μπλε χέρια και αμέσως κατάλαβα ότι κάτι κακό έχει συμβεί. Την ξύπνησα, αλλά το κορμάκι της ήταν σαν πέτρα. Λυπήθηκα πολύ και την άφησα στον καναπέ μέχρι το βράδυ γιατί δεν ήξερα τι να κάνω" ...Ο ίδιος, ψυχρά, ομολόγησε ότι τεμάχισε το πτώμα και για ένα τριήμερο το εξαφάνιζε σταδιακά, με τρόπο που η Αστυνομία αναγνωρίζει ότι δεν θα μπορέσει να εντοπιστεί.
Στη συνέχεια, "αφού τα πέταξα όλα μέχρι το βράδυ της Κυριακής μαζί με τις κουβέρτες, τα χαλιά και ό,τι άλλο είχε λερωθεί με αίμα, καθάρισα το σπίτι όσο καλύτερα μπορούσα. Καθάρισα τα σιφόνια εξωτερικά, γιατί είχε κι εκεί αίμα". Μάλιστα, σύμφωνα με τους αστυνομικούς, είχε προγραμματίσει και... αλλαγή των σωληνώσεων.
Αφού τα έκανε όλα αυτά, κάλεσε στο σπίτι τον φίλο του Νικολάι, ο οποίος, όπως είπε, εντυπωσιάστηκε από την καθαριότητα της τουαλέτας! "Επειδή εγώ ήθελα πολύ να μιλήσω σε κάποιον, αποφάσισα να του πω τι έγινε. Επειδή με έβλεπε διστακτικό, μου είπε 'πάμε να γίνουμε και μετά να μιλήσουμε' Μόλις αγοράσαμε πρέζα ξεκίνησα να του λέω τα πάντα".
Διαφορετική εκδοχή από τους μέχρι τότε ισχυρισμούς της έδωσε και η μητέρα του παιδιού, που όπως είπε στις 4/5 ήταν στη Γερμανία όταν έγινε το άγριο φονικό. "Η Άννυ μού είπε ότι περνάει καλά με τον πατέρα της και ότι αυτός της αγοράζει σοκολατένια αυγουλάκια. Μόνο στις 14/4 που τον πήρα τηλέφωνο μου έλεγε ότι δεν είναι καλά κλαίγοντας και ότι το μόνο που θέλει είναι να γυρίσω πίσω γιατί κάτι κακό έχει συμβεί με αυτόν. Την ιστορία με τη Σύλβια σας την είπα για να μην μπλέξει ο Σάββας και μου πάρουν το παιδί μου. Ρωτούσα συνεχώς τι έγινε κι αυτός μου έδινε διαφορετικές ημερομηνίες. Τότε άρχισα να σκέφτομαι ότι ίσως ο Σάββας το χτύπησε το παιδί κι αυτό είχε φύγει επειδή φοβήθηκε. Τις τελευταίες όμως μέρες έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το παιδί μπορεί να χτύπησε μέσα στο σπίτι κατά λάθος και να πέθανε και ο Σάββας επειδή φοβάται να έχει κρύψει την Άννυ"...
Για φασαρίες και άγριους τσακωμούς, φωνές και κλάματα από το υπόγειο της Μιχαήλ Βόδα έκανε λόγο γείτονας του ζευγαριού στην κατάθεσή του. Όπως είπε, ο 27χρονος δεν έδερνε μόνο τη μικρή αλλά και τη μητέρα της ενώ μαρτυρία σε αστυνομικούς ανέφερε πως μέσα στο χειμώνα έκανε μπάνιο τη μικρή με κρύο νερό.
Σύμφωνα εξάλλου με την κατάθεση φίλου του κατηγορούμενου, "ο Σάββας το 2007 ήταν ζευγάρι με μια τραβεστί, τη Ρόζα. Επειδή έκανα παρέα με τη Ρόζα γνώρισα και τον Σάββα. Το 2008 γίναμε ζευγάρι με τον Σάββα και μέναμε σε ξενοδοχεία. Ήμασταν ζευγάρι μέχρι το 2010"...
Ο 27χρονος πούλησε την κούνια, το καροτσάκι και τα λίγα παιχνιδάκια της Άννυς μια εβδομάδα μετά σε Ρουμάνο γείτονα για 55 ευρώ, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές.
Στην Κέρκυρα ο παιδοκτόνος
Σε ειδικά διαμορφωμένο κελί των φυλακών Κέρκυρας προκειμένου να μην έχει επαφή με άλλους συγκρατούμενούς του οδηγήθηκε τελικά ο 27χρονος.
Ο παιδοκτόνος οδηγήθηκε χθες υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων προκειμένου να εκτελεστεί αρχικά το ένταλμα σύλληψης σε βάρος του και να οδηγηθεί στη συνέχεια στον ανακριτή. Τελικά απολογήθηκε χωρίς δικηγόρο και κρίθηκε προφυλακιστέος. Η μητέρα της μικρής ζήτησε και πήρε προθεσμία για τις επόμενες ημέρες. Το συγκεντρωμένο πλήθος λίγο έλειψε να λιντσάρει τον κατηγορούμενο, τον οποίο προστάτευε ισχυρή αστυνομική δύναμη.