Χρηματοδότηση των δήμων για να διαχειριστούν ζητήματα μετανάστευσης και προσφύγων αιτήθηκε χθες στον επίτροπο Μετανάστευσης Δ. Αβραμόπουλο ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης, καλώντας τον και στο συνέδριο της Ένωσης στις 7 Μαΐου στη Χαλκιδική.
"Με δεδομένο ότι ήδη αρκετοί δήμοι σήκωναν μεγάλο βάρος για τη φιλοξενία μεταναστών και προσφύγων κατά βάση με δικά τους μέσα, πλέον οι ιδιαίτερα έκτακτες συνθήκες είναι αδύνατο να αντιμετωπιστούν με ίδια μέσα της Αυτοδιοίκησης" είπε ο Γ. Πατούλης για να εισπράξει την απάντηση από τον Δημ. Αβραμόπουλο: "Η ευρωπαϊκή πολιτική για το μεταναστευτικό εφαρμόζεται από τις κυβερνήσεις των χωρών - μελών". Ο επίτροπος σημείωσε, πάντως, ότι "στην περίπτωση της Ελλάδας αποδεικνύεται πως είναι καθοριστική η συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην αντιμετώπιση του συγκεκριμένου ζητήματος".
Η.Β.