Την αισιοδοξία του για μια «έντιμη συμφωνία» τώρα και μια μεγάλη στρατηγική συμφωνία το καλοκαίρι εξέφρασε ο Ν. Βούτσης, μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησαν από κοινού με τον Γ. Κατρούγκαλο για το νομοσχέδιο για το Δημόσιο, που έρχεται πλέον στην ολομέλεια της Βουλής.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, το νομοσχέδιο αυτό, όπως και το αντίστοιχο της ΕΡΤ, είναι μια «πρώτη ένδειξη γραφής της κυβέρνησής μας», η οποία, όπως υπογράμμισε, δεν είναι κυβέρνηση «δύο ή τριών μηνών για να βιαζόμαστε να τα κάνουμε όλα εδώ και τώρα, καθώς έχουμε όριο διακυβέρνησης αυτό που μας ορίζει το Σύνταγμα». Μέσα σ' αυτό το διάστημα, σημείωσε ο Ν. Βούτσης, «θα υλοποιηθούν όλες οι δεσμεύσεις μας», ξεκαθαρίζοντας με αφορμή και το νομοσχέδιο, ότι «συν τω χρόνω θα αποκατασταθούν όλες οι αδικίες, καθώς δεν είμαστε μια πεπερασμένη, υπό προθεσμία και υπό κηδεμονία κυβέρνηση... κάναμε προγραμματικές δηλώσεις, αν δεν προκύψει μια πρόδηλη απόσταση με το λαϊκό αίσθημα, είναι σαφές ότι θα ξετυλίξουμε τις πολιτικές μας μέσα στην τετραετία» κατέληξε με έμφαση ο υπουργός Εσωτερικών.
Σε ερώτηση αν διακοπεί το έργο της κυβέρνησης από μια μη συμφωνία στη διαπραγμάτευση με τους δανειστές, ο Ν. Βούτσης εξέφρασε την αισιοδοξία του για μια «έντιμη συμφωνία» τώρα και μία στρατηγική, συνολική συμφωνία ξανά το καλοκαίρι, καθώς δεν γίνεται διαρκώς «να ξύνεις για το μεροδούλι - μεροφάι. Εμείς θέλουμε την παραγωγική ανασυγκρότηση, να σηκώσει κεφάλι η χώρα, με αναπτυξιακές δομές και δημόσια διοίκηση». Γι' αυτό ακριβώς, όπως πρόσθεσε, η τωρινή συζήτηση με τους εταίρους δεν αφορά μόνο το τετράμηνο, αλλά «μπαίνουν τα λιθαράκια για τη μεγαλύτερη συμφωνία».
Ν.ΜΟΡΦ.