Live τώρα    
Ν. Παππάς: Ακούμε τις "ντουντούκες" των δανειστών / Πρώτα η ΕΡΤ, ακολουθεί ο διαγωνισμός για τις άδειες
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ν. Παππάς: Ακούμε τις "ντουντούκες" των δανειστών / Πρώτα η ΕΡΤ, ακολουθεί ο διαγωνισμός για τις άδειες

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΣ

Σε αγώνα κατά της διαπλοκής και των κοινοβουλευτικών εκπροσώπων της μεταβλήθηκε η συζήτηση στη Βουλή του νομοσχεδίου για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ. Η κυβέρνηση "δεν μάσησε" τα λόγια της ξεκαθαρίζοντας ότι θα ανοίξουν όλα τα θέματα που αφορούν τον χώρο των μίντια. Αντίθετα η Ν.Δ. εμφανίστηκε ως υπερασπιστής των θέσεων των μιντιαρχών λέγοντας ότι δεν πρέπει να πληρώσουν τα τέλη χρήσης συχνοτήτων με το επιχείρημα ότι βρίσκονται σε κρίση και θα κάνουν απολύσεις αν πληρώσουν.

Σκόπιμη υπονόμευση της διαπραγμάτευσης

Ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς επεσήμανε τα φαινόμενα διαστρέβλωσης της ενημέρωσης και τις "ντουντούκες" των δανειστών λέγοντας ότι είμαστε "σε περίοδο διαστρέβλωσης της ενημέρωσης και πολλές φορές σκόπιμης υπονόμευσης του κυβερνητικού έργου και της πορείας της διαπραγμάτευσης". Και ο υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης τόνισε πως υπάρχει ασυμβίβαστο με την DIGEA, ενώ υπογράμμισε πως ο βασικός μέτοχος "είναι ανοιχτό θέμα, δεν μπορούμε να το βάζουμε κάτω από το τραπέζι".

Με το νομοσχέδιο "διαψεύδονται και όσοι ήλπιζαν και όσοι διαστρεβλώνουν την αλήθεια για την πολιτική που η σημερινή κυβέρνηση εφαρμόζει. Κάποιοι άρχισαν να φωνάζουν ότι αυτό το νομοσχέδιο θα το κόψουν οι δανειστές, λες και είναι οι 'ντουντούκες' των δανειστών. Δεν συνέβη αυτό. Η ΕΡΤ ανοίγει" υπογράμμισε ο Ν. Παππάς, ενώ ανήγγειλε τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες.

"Μπορεί κάποιοι να αντιδρούν και να θέλουν τη διαιώνιση του άναρχου, του ασυντόνιστου, του χωρίς κανόνες τηλεοπτικού τοπίου. Αυτό το λέμε με έμφαση και ευελπιστούμε να το καταλάβουν απαξάπαντες. Δεν μας απασχολούν αυτές οι αντιδράσεις" είπε και υπενθύμισε ότι υπογράφτηκαν οι υπουργικές αποφάσεις που αφορούν την είσπραξη του 2% για τη χρήση των συχνοτήτων από τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς για την περίοδο 2011-2014.

Ν. Βούτσης: Καραμπινάτη διαπλοκή η DIGEA

"Κλασικό ασυμβίβαστο των καναλαρχών είναι ο πάροχος να αποτελείται από τους πέντε οι οποίοι παίρνουν το φάσμα από τον εαυτό τους. Είναι διαπλοκή πατεντάτη του πολιτικού συστήματος" τόνισε ο Ν. Βούτσης αναφερόμενος στο ότι στην ψηφιακή πλατφόρμα οι πάροχοι προγράμματος (δηλαδή τα ιδιωτικά κανάλια) είναι και οι πάροχοι δικτύου μέσω της DIGEA την οποία δημιούργησαν τα ιδιωτικά κανάλια.

Περιέγραψε την ανατροπή της ισορροπίας πολιτικού συστήματος - μιντιαρχών με "νομοθετικές ρυθμίσεις στις οποίες επαναλαμβανόμενα (οι πολιτικοί) φερόντουσαν ως θεραπαινίδες", με την ετήσια τροπολογία για τη μη είσπραξη του φόρου επί του τζίρου των διαφημίσεων των τηλεοπτικών καναλιών και την ακύρωση πριν από κάθε προεκλογική περίοδο των προστίμων του ΕΣΡ για τα τηλεοπτικά παιχνίδια.

"Δεν τα βάζω ούτε με τον κ. Ψυχάρη, ούτε με τον κ. Μπόμπολα ούτε με τον κ. Βαρδινογιάννη επειδή η πολιτική έγινε όμηρος και θεραπαινίδα των μεγαλακαναλαρχών. Αυτοί κάνουν τη δουλειά τους. Εδώ όμως είναι η ευθύνη", υπογράμμισε και πρόσθεσε: "Όταν πρωτοπήγαινα στα κανάλια, έβλεπα τους πολιτικούς, υπουργούς και μεγαλοστελέχη να τους πιάνουν το μαγουλάκι και όχι μόνο, σαν να είναι άνθρωποι που τους είχαν ζητήσει χάρες, να τους βγάζουν και βρισκόντουσαν σε μια θέση συνεργασίας, μην πω και υποτέλειας".

Ν.Δ.: Να μην πληρώσουν οι μιντιάρχες τέλη συχνοτήτων!

Η Ν.Δ. ταυτίστηκε με τα συμφέροντα των μιντιαρχών ζητώντας να μην πληρώσουν τα 26 εκατ. για τη χρήση συχνοτήτων. "Δεν είχα καμιά αμφιβολία ότι θα γίνουν απολύσεις, αν τους επιβληθούν αυτά τα χρήματα" είπε η εισηγήτρια της Ν.Δ. Σοφία Βούλτεψη.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Άδωνις Γεωργιάδης υιοθέτησε την επιχειρηματολογία των καναλιών που από μόνα τους συμψηφίζουν τις οφειλές τους με οφειλές των κομμάτων: "Εφόσον η οφειλή του κράτους προς τα κανάλια παραμένει στο ακέραιο, τότε το μόνο που έχετε καταφέρει εσείς, ο μέγας μαθητής της διαπλοκής, είναι να θέτετε σε κίνδυνο την εργασία χιλιάδων ανθρώπων στα ιδιωτικά Μέσα Ενημέρωσης. Ακούστε, κύριε Παππά: Και οι εργαζόμενοι στα ιδιωτικά κανάλια έχουν ψυχή, όχι μόνο στην ΕΡΤ".

Ν. Φίλης: Η Ν.Δ. έχει χρέη και γραμμάτια

"Άκουσα εδώ εκπροσώπους κομμάτων να είναι, όχι καλοί, αλλά με μεγάλο ζήλο, συνήγοροι της διαπλοκής. Έχετε τα χρέη, τα γραμμάτιά σας" σχολίασε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης τονίζοντας ότι "το θέμα της DIGEA είναι ένα σκάνδαλο από μόνο του. Το πρώτο σκάνδαλο έγινε το '89, όπου πήραν οι βαρώνοι των εφημερίδων τα μίντια. Το δεύτερο σκάνδαλο ήταν η DIGEA, όπου έναντι 18 εκατομμυρίων για 7,5 χρόνια εκπέμπουν 7 πανελλαδικής εμβέλειας κανάλια. Δηλαδή το καθένα κανάλι τον χρόνο πληρώνει ένα υποτυπώδες ποσό, όσο κάνει μισό επεισόδιο ενός σίριαλ".

"Το λουκέτο στον δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα μπήκε για να παραδοθούν τα κεφάλια 2.900 εργαζομένων στην τρόικα. Επιπλέον αποδείχθηκε άμεσα ότι το λουκέτο άνοιξε τον δρόμο για να εξυπηρετηθούν από την τότε συγκυβέρνηση και οι διαπλεκόμενοι της DIGEA" επεσήμανε και η εισηγήτρια του ΣΥΡΙΖΑ Αγλαΐα Κυρίτση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0