Live τώρα    
Απόσυρση της ΠΝΠ για τα αποθεματικά ζητά η ΟΛΜΕ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Απόσυρση της ΠΝΠ για τα αποθεματικά ζητά η ΟΛΜΕ

Τη μεταφορά των ταμιακών διαθέσιμων των δήμων στην Τράπεζα της Ελλάδος καταγγέλλει και το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, αναφέροντας ότι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛΛ. βάζει "χέρι" σε χρήματα που αντί να διατίθενται για την ανακούφιση των λαϊκών στρωμάτων, τα χρησιμοποιεί για την ικανοποίηση των αναγκών των δανειστών. Σύμφωνα με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, η καταστροφική αυτή πολιτική, ως μόνο αποτέλεσμα μπορεί να έχει την εξάντληση των αποθεματικών για τις κοινωνικές ανάγκες, τα νοσοκομεία, τα ήδη υποχρηματοδοτημένα σχολεία, τα επιδόματα ανεργίας, αφού όλα τα αποθέματα θα εξαφανιστούν στη μαύρη τρύπα του χρέους. Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ απαιτεί την απόσυρση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου και καλεί σε καταδίκη της νέας αντιλαϊκής πολιτικής. Επίσης, ζητά τη διαγραφή των χρεών των Σχολικών Επιτροπών.

Με αφορμή την παραπάνω ανακοίνωση, οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις κατηγορούν το ΠΑΜΕ, τη ΔΑΚΕ και την ΠΕΚ (πρώην ΠΑΣΚ) για αντιπολιτευτικό μένος, μικροπαραταξιακές συγκλίσεις, καθώς και κινδυνολογία που προκαλεί σύγχυση.

Οι ΣΥΝΕΚ / ΜΕΤΑ αναφέρουν ότι η νομοθέτηση σοβαρών ζητημάτων με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) συνιστά μια αντιδημοκρατική απόκλιση από την πάγια κοινοβουλευτική διαδικασία, αλλά επισημαίνουν ότι η ΠΝΠ για τη μεταφορά των ταμιακών διαθεσίμων αντικειμενικά καθίσταται μια αναγκαστική απάντηση σε αυτές τις προκλήσεις και τους εκβιασμούς. Η ενέργεια της μεταφοράς των ταμιακών διαθεσίμων, εφόσον αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της μη υποχώρησης απέναντι στις πιέσεις που ασκούνται από «δανειστές» και «θεσμούς» και από τη στιγμή που πρόκειται για διασφαλισμένη τοποθέτηση χρημάτων, είναι εμφανές ότι διασφαλίζει τα συμφέροντα των εργαζομένων και του ελληνικού λαού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0